ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.6K
دکتر اسدالله سگاری

اسدالله سگاری

شماره نظام پزشکی: 184962
دکترای حرفه‌ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

سرباز - سرباز، سرباز- ایرانشهر
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی اسدالله سگاری را داشته است.

نظرات در مورد اسدالله سگاری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر اسدالله سگاری، دکترای پزشکی در شهر سرباز است. مطب دکتر اسدالله سگاری در سرباز، سرباز- ایرانشهر واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 1.6K نفر از پروفایل دکتر اسدالله سگاری، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر اسدالله سگاری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر اسدالله سگاری 16 اردیبهشت 10:00 شب می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر اسدالله سگاری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر اسدالله سگاری: سرباز، سرباز، سرباز- ایرانشهر
  • تلفن مطب دکتر اسدالله سگاری: ثبت نشده
  • تخصص دکتر اسدالله سگاری: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل