ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.5K
دکتر اسعد سیدطاهری

اسعد سیدطاهری

23 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 82632
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
100%
رضایت (8 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

ارومیه - مطب: اذربایجان غربی، ارومیه، خیابان ورزش کلنیک سهند طبقه بالای داروخانه دکتر روزبه
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی اسعد سیدطاهری را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد اسعد سیدطاهری

100%
رضایت (8 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/27
پزشک را توصیه می‌کنم19سال
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سیدعبدالرحمن
1402/04/26
پزشک را توصیه می‌کنماینجانب سیدعبداارحمن حسینی ساکن پیرانشهر در نیمه دوم سال96 جهت کاشت دندان به مطب آقای دکترطاهری مراجعه که با اخلاق فوق‌العاده عالی ضمن راهنمای لازم اقدام به ایمپلنت دندانهای نموده شکرخدا تابه حال هیچگونه مشکلی نداشته ام لذا به تمام دوستان ؛ آشنایان و همشهریان محترم ایشان راپشنهادمیکنم.به امید موفقیت روزمره آقای دکتر سیداسعدطاهری
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/03/22
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی ایمپلنت
عااااالی همه چی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر اسعد سیدطاهری، دکترای دندانپزشکی در شهر ارومیه است. مطب دکتر اسعد سیدطاهری در مطب: اذربایجان غربی، ارومیه، خیابان ورزش کلنیک سهند طبقه بالای داروخانه دکتر روزبه واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 044-33489311 تماس بگیرید.

تاکنون 2.5K نفر از پروفایل دکتر اسعد سیدطاهری، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (8 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 7 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر اسعد سیدطاهری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر اسعد سیدطاهری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر اسعد سیدطاهری: ارومیه، مطب: اذربایجان غربی، ارومیه، خیابان ورزش کلنیک سهند طبقه بالای داروخانه دکتر روزبه
  • تلفن مطب دکتر اسعد سیدطاهری: 044-33489311
  • تخصص دکتر اسعد سیدطاهری: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل