ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
972
کارشناس محمد اسماعيلي

محمد اسماعيلي

شماره نظام پزشکی: ت-7045
کارشناسی علوم تغذیه
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

لار - لار، بلوار هلال احمر، جنب آزمایشگاه دی
درباره من

⮜ بیوگرافی

کارشناس تغذیه از دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمد اسماعيلي را داشته است.

نظرات در مورد محمد اسماعيلي

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس محمد اسماعيلي، کارشناس علوم تغذیه در شهر لار است. مطب کارشناس محمد اسماعيلي در لار، بلوار هلال احمر، جنب آزمایشگاه دی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 972 نفر از پروفایل کارشناس محمد اسماعيلي، کارشناس علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس محمد اسماعيلي در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس محمد اسماعيلي فردا 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس محمد اسماعيلي، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس محمد اسماعيلي: لار، لار، بلوار هلال احمر، جنب آزمایشگاه دی
  • تلفن مطب کارشناس محمد اسماعيلي: ثبت نشده
  • تخصص کارشناس محمد اسماعيلي: کارشناسی علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل