ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر اسماعیل براتی

اسماعیل براتی

27 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 59465
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
64%
رضایت (10 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

نجف آباد - مطب: خیابان امام غربی کوچه حسینیه ارشاد پ15
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی اسماعیل براتی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد اسماعیل براتی

64%
رضایت (10 نظر)
برخورد مناسب پزشک
3.2
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.2
مهارت و تخصص پزشک
3.1
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه نمیکنماصلا توصیه نمیکنم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه نمیکنمتعهد کاری ندارد
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
منم ایشان را توصیه نمیکنم فوق‌العاده بی تعهد
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه نمیکنمسلام جهت ویزیت و درد زیادی که یکی از دندانهای من داشت به جناب دکتر مراجعه کردم. پس از معاینه که چند ثانیه بیشتر طول نکشید ، آقای دکتر فرمودند باید بروی دوتا چهار راه پایین تر مطب خانم دکتر ماریه پناهی جهت گرافی (کل) دندانها و اطاعت کردم و آنجا که رسیدم چند نفر دیگر را هم دیدم که توی مطب آقای دکتر اسماعیل براتی زیارتشون کرده بودم و معرفی شده بودند برا گرافی . . برام جالب بود رابطه کاری و همزیستی این دوتا دکتر عزیز. به هر تقدیر من که یکی از دندانهایم به شدت درد داشت ،بدون هیچ پانسمان یا معاینه درست و دقیقی توسط آقای دکتر معرفی شدم که از(کل) دندانها گرافی بگیرم!! پول گرافی گل دندانها را دادم و گرافی را در پاکت شکیل و زیبا تحویلم دادند و بلافاصله زنگ زدم مطب آقای دکتر گفتم چکار کنم ؟خانم منشی گفتند امشب دیر شده و دکتر وقت ندارند. از داروخانه مسکن گرفتم و خوردم و چند روز بعد مجدد جهت ویزیت مراجعه کردم و دندان دردناک را ویزیت کردند و فرمودند :, باید بری از دندان دردناک گرافی بگیری ، پیش همان خانم دکتر ماریه پناهی... اینجا بود که مطمئن شدم آقای دکتر اسماعیل براتی بیشتر از اینکه به فکر درد دندان من و یا حتی به فکر پانسمان موقت آن باشد، به فکر همکار محترمشان خانم ماریه براتی هستند... به هر تقدیر از درمان دندان توسط این پزشک محترم منصرف شدم. و به منزل برگشتم و در راه برگشت (( قسم نامه بقراط)) را از گوگل سرچ کردم و مرور کردم و با خودم گفتم (( بقراط آسوده بخواب که پزشکان ما بیدارند)) حسن قیصری نجف آبادی 09133018092
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/17
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: پروتر دندان
خوب بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/14
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چیز عالی.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک
کبری
1402/06/31
پزشک را توصیه می‌کنمقبلا عصب کشی کردم راضی هستم
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
اعظم
1401/09/10
پزشک را توصیه می‌کنمعالی وباسرعت کموبه بهترین شکل ممکن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/12/07
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر اسماعیل براتی، دکترای دندانپزشکی در شهر نجف آباد است. مطب دکتر اسماعیل براتی در مطب: خیابان امام غربی کوچه حسینیه ارشاد پ15 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-42631100 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر اسماعیل براتی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 64٪ مراجعین (10 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر اسماعیل براتی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر اسماعیل براتی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر اسماعیل براتی: نجف آباد، مطب: خیابان امام غربی کوچه حسینیه ارشاد پ15
  • تلفن مطب دکتر اسماعیل براتی: 031-42631100
  • تخصص دکتر اسماعیل براتی: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل