ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.8K
دکتر اشرف جمال

اشرف جمال

شماره نظام پزشکی: 18084
فلوشیپ پریناتولوژی
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، خیابان کارگر شمالی، سه راه جلال آل احمد، مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی بیمارستان شریعتی
لازم به ذکر بیماران باید اطلاعات خود را بصورت درست وارد نمایند و مسولیت هرگونه اطاعات غلط با خود بیمار می باشد. اطلاع رسانی لغو نوبت درمانگاه از طریق پیامک به بیمار، صورت می گیرد.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی اشرف جمال را داشته است.

نظرات در مورد اشرف جمال

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر اشرف جمال، فلوشیپ پریناتولوژی در شهر تهران است. مطب دکتر اشرف جمال در تهران، خیابان کارگر شمالی، سه راه جلال آل احمد، مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی بیمارستان شریعتی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-67395151 تماس بگیرید.

تاکنون 3.8K نفر از پروفایل دکتر اشرف جمال، فلوشیپ پریناتولوژی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر اشرف جمال در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ پریناتولوژی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر اشرف جمال، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر اشرف جمال: تهران، تهران، خیابان کارگر شمالی، سه راه جلال آل احمد، مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی بیمارستان شریعتی
  • تلفن مطب دکتر اشرف جمال: 021-67395151
  • تخصص دکتر اشرف جمال: فلوشیپ پریناتولوژی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل