ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2K
دکتر اشکان فعله کار

اشکان فعله کار

شماره نظام پزشکی: ب-10959
کارشناسی ارشد روانشناسی
82%
رضایت (48 نظر)
پزشکان آنلاین روانشناسی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

بندرعباس - بندرعباس، چهارراه فاطمیه، روبروی شیرینکده، ساختمان پارسه، طبقه8، مرکز مشاوره اندیشه نو
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی اشکان فعله کار را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد اشکان فعله کار

82%
رضایت (48 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.4
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.3
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ج
جاوید
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمباری که سالها رو دوشم بود برداشته شد. احساس آرامشی که دارم مدیون ایشون هستم. پیشنهاد می کنم برای روانکاوی شدن به دکتر فعله کار مراجعه کنید.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/08
پزشک را توصیه نمیکنمبرخورد خود دکتر و منشی دکتر در شأن برخورد با یک انسان نبود. انسانیت در اولویت یک پزشک باید باشه که متأسفانه من اصلا ندیدم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ع
علی
1399/07/19
پزشک را توصیه می‌کنمکمکم کرد. خوب بود
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر اشکان فعله کار، کارشناس روانشناسی عمومی در شهر بندرعباس است. مطب دکتر اشکان فعله کار در بندرعباس، چهارراه فاطمیه، روبروی شیرینکده، ساختمان پارسه، طبقه8، مرکز مشاوره اندیشه نو واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 076-32244953 تماس بگیرید.

تاکنون 2K نفر از پروفایل دکتر اشکان فعله کار، کارشناس روانشناسی عمومی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 82٪ مراجعین (48 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر اشکان فعله کار در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس روانشناسی عمومی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر اشکان فعله کار، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر اشکان فعله کار: بندرعباس، بندرعباس، چهارراه فاطمیه، روبروی شیرینکده، ساختمان پارسه، طبقه8، مرکز مشاوره اندیشه نو
  • تلفن مطب دکتر اشکان فعله کار: 076-32244953
  • تخصص دکتر اشکان فعله کار: کارشناسی ارشد روانشناسی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل