ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.7K
دکتر افروغ عطایی دادوی

افروغ عطایی دادوی

19 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 112585
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
100%
رضایت (22 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

قائم شهر - مطب: قایمشهر خیابان مدرس مجتمع امین2٤ بلوک 1 طبقه ٤ واحد٤09
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی افروغ عطایی دادوی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد افروغ عطایی دادوی

100%
رضایت (22 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی دهان، فک و صورت
پزشکی با اخلاق ومهربان و متعهد به کارشون به شخصه از روند کار درمانی بسیار راضی م.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام. من قبل هم دو تا دندانم رو نزد خانم دکتر درست کردم که راضی بودم. هم عصب کشی و هم پر کردن عالی بود . خیلی با حوصله و با روی خوش با بیمار برخورد میکنند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت و خدمات درمان بسیار عالی.خانم دکتر آنقدر در کارشان حرفه ای ودقیق هستند بیماران را منتظر نمی‌گذارند.تجویز دارو هم بر اساس نحوه ی درمان فرق میکند. خانم دکتر عزیز و بزرگوار بسیار مهربان وبا روحیه ی بسیار عالی و پرتلاش هستند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت و خدمات درمان بسیار عالی ،خانم دکتر واقعا آنقدر در کارشان حرفه ای هستند بیماران را منتظر نمی‌گذارند.نحوی تجویز دارو هم بر اساس نوع درمان فرق میکند. خانم دکتر بزرگوار،بسیار مهربان و دوست داشتنی ،با روحیه ای بسیار عالی ،دقیق و پرتلاش هستند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر بسیار محترم مهربان و با حوصله و تمیز هستند من 5 سال هست پیش ایشان درمان میشم و به همه ایشان معرفی و پیشنهاد میکنم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: ترمیم دندان
محیط و فضای کاری تمیز و پاکیزه ای دارند پزشک با دانش و حرفه ای هستند و دارای معلومات خوب علمی و پزشکی وجدان کاری و شخصیتی خوبی دارند و از مواد دندانپزشکی با کیفیت استفاده می کنند در انجام کارشان بسیار دقیق، با حوصله، صبور و مسئولیت شناس می باشند و توجه و دقت لازم را دارند و برای بیمار وقت می گذارند برای کاهش درد بیمار قبل از زدن آمپول بی حسی از ژل بی حس کننده استفاده می کنند و پزشکی حرفه ای، با دانش، ماهر، دقیق، توانا و دارای روابط عمومی خیلی خوبی هستند اخلاق و رفتار بسیار خوب و حرفه ای داشته که به بیمار آرامش می دهند و شخصیتی فهمیده و برجسته ای دارند یکی از بهترین دندانپزشکانی هستند که تا الان از نظر دانش، مهارت، کیفیت در انجام کار و همچنین از نظر اخلاق و شخصیت متواضع و فهمیده دیده ام و کار دندانپزشکی بدون درد را تجربه کرده ام لازم می دانم تشکر و سپاس داشته باشم از این پزشک برجسته
پسندیدنگزارش
ارسال
پ م
پیمان متانی
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدندانپزشکی حرفه ای، دقیق، اخلاق مدار
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر عطایی پزشکی بسیار توانمند ، دانا ، خوش برخورد و با وجدان هستند. از نتیجه درمان ها بسیار راضی هستم.
3پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: ترمیم دندان
محیط و فضایی کاری تمیز، پاکیزه دارند پزشک با دانش و حرفه ای هستند و دارای معلومات خوب علمی و پزشکی وجدان کاری خوبی دارند و از مواد مصرفی دندانپزشکی با کیفیت استفاده می کنند در انجام کارشان بسیار دقیق، با حوصله، صبور و مسئولیت شناس هستند و توجه و دقت لازم را دارند برای کاهش درد بیمار قبل از زدن آمپول بی حسی از ژل بی حسی استفاده می کنند اخلاق و رفتاری بسیار خوب و حرفه ای داشته و شخصیتی فهمیده و برجسته دارند یکی از بهترین دندانپزشکانی هستند که تا الان از نظر دانش و مهارت در انجام کار و از نظر اخلاق و شخصیت دیده ام لازم می دانم تشکر و سپاس داشته باشم از ایشان
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی دهان، فک و صورت
بسیار عالی بهداشت محیط عالی و کار دکتر بسیار حرفه ای و با حوصله بود ممنون
2پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر افروغ عطایی دادوی، دکترای دندانپزشکی در شهر قائم شهر است. مطب دکتر افروغ عطایی دادوی در مطب: قایمشهر خیابان مدرس مجتمع امین2٤ بلوک 1 طبقه ٤ واحد٤09 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 011-42216504 تماس بگیرید.

تاکنون 1.7K نفر از پروفایل دکتر افروغ عطایی دادوی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (22 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 9 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر افروغ عطایی دادوی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر افروغ عطایی دادوی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر افروغ عطایی دادوی: قائم شهر، مطب: قایمشهر خیابان مدرس مجتمع امین2٤ بلوک 1 طبقه ٤ واحد٤09
  • تلفن مطب دکتر افروغ عطایی دادوی: 011-42216504
  • تخصص دکتر افروغ عطایی دادوی: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل