ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.7K
دکتر افشین حاجی حسنی

افشین حاجی حسنی

شماره نظام پزشکی: ف-844
کارشناسی فیزیوتراپی
پزشکان آنلاین توانبخشی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

باقرشهر - باقرشهر، ابتدای سی متری امام خمینی، مجتمع ابن سینا، طبقه ۳، واحد۱۱
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی افشین حاجی حسنی را داشته است.

نظرات در مورد افشین حاجی حسنی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پذیرش۲۴
افشین حاجی حسنی

دکتر افشین حاجی حسنی، کارشناس فیزیوتراپی در شهر باقرشهر است. مطب دکتر افشین حاجی حسنی در باقرشهر، ابتدای سی متری امام خمینی، مجتمع ابن سینا، طبقه ۳، واحد۱۱ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-55205006 تماس بگیرید.

تاکنون 1.7K نفر از پروفایل دکتر افشین حاجی حسنی، کارشناس فیزیوتراپی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر افشین حاجی حسنی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر افشین حاجی حسنی امروز 6:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس فیزیوتراپی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر افشین حاجی حسنی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر افشین حاجی حسنی: باقرشهر، باقرشهر، ابتدای سی متری امام خمینی، مجتمع ابن سینا، طبقه ۳، واحد۱۱
  • تلفن مطب دکتر افشین حاجی حسنی: 021-55205006
  • تخصص دکتر افشین حاجی حسنی: کارشناسی فیزیوتراپی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل