ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.5K
کارشناس افضلی بهبهانی

افضلی بهبهانی

2 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: ت-7529
کارشناسی علوم تغذیه
100%
رضایت (8 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - بلوار دهکده المپیک .خیابان زیبا دشت . جنب فروشگاه شهروند . درمانگاه عمومی ارم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی افضلی بهبهانی را داشته است.

نظرات در مورد افضلی بهبهانی

100%
رضایت (8 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ا
امیرعباس
1401/06/13
پزشک را توصیه می‌کنمرژیم بسیار عالی برای من تنظیم کردند که اصلا اذیت نشدم و در کنارش خیلی دقیق مکمل های مفید غذایی برام تجویز کردند که حتی باعث افزایش رشد مو و ضخامت آن شده است. (بسیار عالی سپاسگذارم)
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
امیرعباس
1401/06/13
پزشک را توصیه می‌کنمرژیم بسیار عالی برای من تنظیم کردند که اصلا اذیت نشدم و در کنارش برام آزمایش هورمونی و ویتامین های ضروری نوشتند که انجام دادم و خیلی دقیق مکمل های مفید غذایی برام تجویز کردند که حتی باعث افزایش رشد مو و ضخامت آن شده است. (بسیار عالی سپاسگذارم)
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/06/11
پزشک را توصیه می‌کنممن 55 سالمه و طی چند دوره رژیم که تحت نظر ایشون بودم 10 کیلو‌کاهش وزن داشتم و‌واقعا ممنونم از ایشون .
1پسندیدنگزارش
ارسال
م ر
محمد رضا
1401/06/11
پزشک را توصیه می‌کنمعالی عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سحر
1401/06/10
پزشک را توصیه می‌کنمفوق العاده . من همیشه رژیم من دراوردی میگرفتم و هیچی نمیخوردم . وزنم هم کم میشد . ولی کبدم دیگه مشکل پیدا کرد. رژیم غذایی که خانم افضلی به من دادن خوبیش اینه گشنه نمیمونی که حریص بشی برای غذا خوردن. در عین حال کم شدن وزنت هم منطقیه. به نظر من خیلی عالی. موفق و سالم باشید.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/06/10
پزشک را توصیه می‌کنمرژیم های ایشون خیلی خوب بود من چند سال بود که رژیم های مختلف رو امتحان میکردم و نتیجه نداشت برام ولی با ایشون طرز صحیح غذا خوردن رو در کنار کاهش وزن یاد گرفتم .
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/06/02
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر خیلی با حوصله بودن ، من از ایشون رژیم گرفتم در 1 ماه 3 کیلو کاهش وزن داشتم ، الان هم تحت نظر ایشون هستم و دوره ی جدید رژیم و با ایشون شروع کردم . خیلی با اخلاق و ممنون از ایشون
1پسندیدنگزارش
ارسال
س
سپیده
1401/05/23
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر خیلی با حوصله ودقت به حرفام گوش دادن ورژیم خوبی بهم دادن که بدون اینکه احساس گرسنگی اذیتم کنه در عرض یک ماه 5 کیلو وزن کم کردم.
1پسندیدنگزارش
ارسال

کارشناس افضلی بهبهانی، کارشناس علوم تغذیه در شهر تهران است. مطب کارشناس افضلی بهبهانی در بلوار دهکده المپیک .خیابان زیبا دشت . جنب فروشگاه شهروند . درمانگاه عمومی ارم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-44763111 تماس بگیرید.

تاکنون 1.5K نفر از پروفایل کارشناس افضلی بهبهانی، کارشناس علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (8 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 6 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس افضلی بهبهانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس افضلی بهبهانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس افضلی بهبهانی: تهران، بلوار دهکده المپیک .خیابان زیبا دشت . جنب فروشگاه شهروند . درمانگاه عمومی ارم
  • تلفن مطب کارشناس افضلی بهبهانی: 021-44763111
  • تخصص کارشناس افضلی بهبهانی: کارشناسی علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل