ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
823
دکتر اقدس صفری

اقدس صفری

1 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 369181
فلوشیپ ناباروری
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - بزرگراه همت-بعد از ستاری-خروجی کبیری طامه-خیابان بهار -بیمارستان فوق تخصصی امید-طبقه منفی 2 -بخش IVF
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی اقدس صفری را داشته است.

نظرات در مورد اقدس صفری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر اقدس صفری، فلوشیپ ناباروری در شهر تهران است. مطب دکتر اقدس صفری در بزرگراه همت-بعد از ستاری-خروجی کبیری طامه-خیابان بهار -بیمارستان فوق تخصصی امید-طبقه منفی 2 -بخش IVF واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-44403714 تماس بگیرید.

تاکنون 823 نفر از پروفایل دکتر اقدس صفری، فلوشیپ ناباروری بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر اقدس صفری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ ناباروری ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر اقدس صفری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر اقدس صفری: تهران، بزرگراه همت-بعد از ستاری-خروجی کبیری طامه-خیابان بهار -بیمارستان فوق تخصصی امید-طبقه منفی 2 -بخش IVF
  • تلفن مطب دکتر اقدس صفری: 021-44403714
  • تخصص دکتر اقدس صفری: فلوشیپ ناباروری
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل