ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
819
دکتر فاطمه تقوی

فاطمه تقوی

شماره نظام پزشکی: ک-د-2030
متخصص توانبخشی و کاردرمانی
100%
رضایت (3 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

سمنان - سمنان
درباره من

⮜ بیوگرافی

متخصص توانبخشی و کاردرمانی با سابقه ی ۸ سال کار بالینی در حوزه کودک و بزرگسال. درمان و بازتوانی مشکلات حسی حرکتی، اختلالات ذهنی، تاخیر حرکتی، آسیب های مغزی و…

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه تقوی را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه تقوی

100%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: صافی کف پا
برای صافی کف پای دخترم به کلینیک کاردرمانی مراجعه کردیم با تجویز کفی مناسب و تمرینات و ماساژ هایی که دکتر گفتن تا حد زیادی درد و مشکلاتش برطرف شد
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام پسر من به علت ایست تنفسی لحظه زایمان از لحاظ رشدی تاخیر داشت و راه نمی افتاد بعد از 25 جلسه کاردرمانی شروع به حرکت کرد و چند وقت بعدش راه افتاد و هنوز هم تحت درمان هست که تعادلش بهتر بشه و در کل نتایج خیلی خوبی گرفتیم خدا را شکر
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر بسیار خوش برخورد و صبور هستند.تسلط خیلی خوبی روی کار با بیماران دارن و به صورت حرفه ای کار میکنند بنده از لحاظ حرکتی وتعادلی و خشکی بدن دچار مشکل بودم و از کاردرمانی خانم دکتر تقوی بسیار راضی هستم.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر فاطمه تقوی، کارشناس کاردرمانی در شهر سمنان است. مطب دکتر فاطمه تقوی در سمنان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 023-33480051 تماس بگیرید.

تاکنون 819 نفر از پروفایل دکتر فاطمه تقوی، کارشناس کاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فاطمه تقوی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فاطمه تقوی امروز 4:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس کاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فاطمه تقوی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فاطمه تقوی: سمنان، سمنان
  • تلفن مطب دکتر فاطمه تقوی: 023-33480051
  • تخصص دکتر فاطمه تقوی: متخصص توانبخشی و کاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل