ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.3K
دکتر الناز براهيمي

الناز براهيمي

شماره نظام پزشکی: 141972
متخصص زنان و زایمان
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - بروجرد شهدا اول زیر گذر میدان قیام ساختمان جم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی الناز براهيمي را داشته است.

نظرات در مورد الناز براهيمي

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر الناز براهيمي، متخصص زنان و زایمان در شهر تهران است. مطب دکتر الناز براهيمي در بروجرد شهدا اول زیر گذر میدان قیام ساختمان جم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 06642607280 تماس بگیرید.

تاکنون 1.3K نفر از پروفایل دکتر الناز براهيمي، متخصص زنان و زایمان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر الناز براهيمي در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر الناز براهيمي فردا 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص زنان و زایمان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر الناز براهيمي، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر الناز براهيمي: تهران، بروجرد شهدا اول زیر گذر میدان قیام ساختمان جم
  • تلفن مطب دکتر الناز براهيمي: 06642607280
  • تخصص دکتر الناز براهيمي: متخصص زنان و زایمان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل