ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.9K
دکتر الهام افشاری پور

الهام افشاری پور

16 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 116846
متخصص جراحی دهان، فک و صورت
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
94%
رضایت (25 نظر)
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

کرمان - محل کار: دانشکده دندانپزشکی | مطب: خیابان استقلال-ساختمان پزشکان حکیم-طبقه اول
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی الهام افشاری پور را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد الهام افشاری پور

94%
رضایت (25 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام امین احمدی‌نژاد هستم از ایران وکرمان بلوار سرباز کوچه دوازده جنب غیر انتفاعی پیام پلاک منزل 7616753475 همکف درب چوبی امروز چهارشنبه 13 دیمه 1402 میلاد حضرت زهرا و روز زن را به خانم دکتر الهام افشاری پور عزیز و همه دیگر خانم های دنیا تبریک می گویم سال2024 میلادی شادی و خوشی و عروسی برای همه مردم دنیا باشد آمین 0
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام 0سرکار خانم دکتر الهام افشاری پور به عنوان یکی از اساتید دانشکده دندانپزشکی کرمان در درمان چندین دندان خراب بنده مشارکت و نقش استاد راهنما را برای دانشجویان ایفا نمودند و حتی مطب ایشان هم کلینیک دندانپزشکی حکیم هم رفتم که ویزیت شدم و خداوند خیر دنیا و آخرت به ایشان دهند0امین احمدی‌نژاد از ایران وکرمان بلوار سرباز کوچه دوازده جنب غیر انتفاعی پیام پلاک منزل 7616753475 همکف درب چوبی 0
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/08
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی فک
سلام. بنده یاسر صحرایی هستم سال 91 تو بیمارستان شریعتی تهران جراحی فک بنده رو به دلیل عارضه آمیلو بلاستوما، خانم دکتر افشاری پور انجام دادن بسیار پزشک ماهر و خوش‌اخلاقی هستند متاسفانه به دلیل مشغله کاری خیلی زیادم تا الان نتونستم درمان تکمیلی رو پیگیری کنم. که ان شاء الله امسال میرم دنبالش ولی حیف که خانم دکتر افشاری پور دیگه بیمارستان شریعتی تهران تشریف ندارن برای ایشون هر کجا که در حال خدمت هستن آرزوی سلامتی، شادکامی و سعادت دارم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر الهام افشاری پور، متخصص جراحی دهان و فک و صورت در شهر کرمان است. مطب دکتر الهام افشاری پور در محل کار: دانشکده دندانپزشکی | مطب: خیابان استقلال-ساختمان پزشکان حکیم-طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 034-2119021 تماس بگیرید.

تاکنون 1.9K نفر از پروفایل دکتر الهام افشاری پور، متخصص جراحی دهان و فک و صورت بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (25 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر الهام افشاری پور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی دهان و فک و صورت ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر الهام افشاری پور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر الهام افشاری پور: کرمان، محل کار: دانشکده دندانپزشکی | مطب: خیابان استقلال-ساختمان پزشکان حکیم-طبقه اول
  • تلفن مطب دکتر الهام افشاری پور: 034-2119021
  • تخصص دکتر الهام افشاری پور: متخصص جراحی دهان، فک و صورت/ دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل