ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
910
دکتر الهام زنگنه

الهام زنگنه

شماره نظام پزشکی: گ-2705
کارشناسی گفتاردرمانی

آدرس و تلفن تماس

کرج - فردیس سه راه حافظیه روبه روی گلخانه سپیدار ساختمان حافظ طبقه همکف
درباره من

⮜ بیوگرافی

کارشناس گفتاردرمانی ،عضوسازمان نظام پزشکی و انجمن گفتار درمانی ایران.گفتاردرمان معتمد سازمان بهزیستی فردیس

با درمان موفق صداها کودک  و نوجوان در زمینه تاخیر گفتاری،وضوح گفتار،لکنت،اتیسم،شکاف کام،سندروم داون،بهبود و افزایش طول جمله،اختلال یادگیری،خواندن و نوشتن

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی الهام زنگنه را داشته است.

نظرات در مورد الهام زنگنه

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر الهام زنگنه، کارشناس گفتار درمانی در شهر کرج است. مطب دکتر الهام زنگنه در فردیس سه راه حافظیه روبه روی گلخانه سپیدار ساختمان حافظ طبقه همکف واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09382537818 تماس بگیرید.

تاکنون 910 نفر از پروفایل دکتر الهام زنگنه، کارشناس گفتار درمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر الهام زنگنه در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر الهام زنگنه امروز 2:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس گفتار درمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر الهام زنگنه، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر الهام زنگنه: کرج، فردیس سه راه حافظیه روبه روی گلخانه سپیدار ساختمان حافظ طبقه همکف
  • تلفن مطب دکتر الهام زنگنه: 09382537818
  • تخصص دکتر الهام زنگنه: کارشناسی گفتاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل