ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
927
دکتر الهام علی اصغر

الهام علی اصغر

شماره نظام پزشکی: 143257
فلوشیپ لیزر در دندانپزشکی از دانشگاه تهران
87%
رضایت (5 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، لواسانی، بازدار، سرو،روبروی بانک گردشگری،ساختمان آریا دندانپزشکی امگا طبقه سوم
درباره من

دکتر الهام علی اصغر در سال ۱۳۸۵ در کنکور سراسری با کسب رتبه برتر کنکور در رشته دندانپزشکی دانشگاه سراسری تهران پذیرفته شد. ایشان در سال ۱۳۸۹، به عنوان دانشجوی استعداد درخشان پزشکی از وزیر بهداشت آن زمان جایزه دریافت کردند و با نمره ممتاز و کسب نمره ۲۰ پاپآن نامه دکتری خود را به پایان رساند و جز نفرات برتر دانشگاه فارغ التحصیل شد.ایشان در دوران دانشجویی، کتاب خود را با عنوان میکروبیولوژی در دندانپزشکی، به چاپ رساند. هم چنین دو سال به عنوان پژوهشگرو محقق در مرکز تحقیقات لیزر دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران، به پژوهش های خود ادامه دادند و نویسنده چندین مقاله در رشته دندانپزشکی می باشد. همچنین در سال ۹۴  فلوشیپ لیزر در دندانپزشکی از دانشگاه تهران را کسب کردند.هم اکنون در مطب خود تحت نام دندانپزشکی امگا، واقع در کامرانیه شمالی مشغول به طبابت می باشند.

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی الهام علی اصغر را داشته است.

نظرات در مورد الهام علی اصغر

87%
رضایت (5 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی خوب و عالی هستند صبور با حوصله و با دقت و حرفه ای در کار
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر بسیار حاذق در محیطی ارام و بهداشتی در مورد سوال بنده پاسخ دادن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: دندان زیبایی، جراحی دهان، فک و صورت
بسیار عالی و خوش برخورد و با وجدان بودند. بسیار راضی بودم
پسندیدنگزارش
ارسال
ز ب
زاوش بشارت
1401/10/10
پزشک را توصیه نمیکنمپلکه های پوستی روی بدن پسر سه ماهه ام رو‌به اشتباه در عرض سی ثانیه ویتیلیگو تشخیص دادن و‌دارو و‌پماد کورتون تجویز کردن.در صورتی با مراجعه به دکتر ستوده تشخیص ایشون خال سفید بود و خداروشکر پماد هارو مصرف نکردم.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر الهام علی اصغر، دکترای دندانپزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر الهام علی اصغر در تهران، لواسانی، بازدار، سرو،روبروی بانک گردشگری،ساختمان آریا دندانپزشکی امگا طبقه سوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22800314 تماس بگیرید.

تاکنون 927 نفر از پروفایل دکتر الهام علی اصغر، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 87٪ مراجعین (5 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر الهام علی اصغر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر الهام علی اصغر فردا 10:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر الهام علی اصغر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر الهام علی اصغر: تهران، تهران، لواسانی، بازدار، سرو،روبروی بانک گردشگری،ساختمان آریا دندانپزشکی امگا طبقه سوم
  • تلفن مطب دکتر الهام علی اصغر: 021-22800314
  • تخصص دکتر الهام علی اصغر: فلوشیپ لیزر در دندانپزشکی از دانشگاه تهران
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل