ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر الهام پوراسمعیل

الهام پوراسمعیل

شماره نظام پزشکی: گ-2196
کارشناسی ارشد گفتاردرمانی
100%
رضایت (19 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان شریعتی پایین تر از مترو شریعتی کوچه فلسفی ساختمان پرشین طبقه ۵
درباره من

الهام پوراسمعیل دانش آموخته رشته گفتاردرمانی از دانشگاه علوم پزشکی ایران هستم. و ۱۰ سال سابقه ارزیابی و‌درمان در زمینه اختلالات گفتار و زبان شامل لکنت ، اختلال تلفظ و تأخیر گفتاری و اختلال بلع در زمینه کودک و بزرگسال را دارم.

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی الهام پوراسمعیل را داشته است.

نظرات در مورد الهام پوراسمعیل

100%
رضایت (19 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمابتدائا میتونم بگم که نحوه برخورد بسیار شایسته ومورداحترام بود وطی چندین مراجعه نتایج دلخواه رابدست آوردم ودرمان تکمیل شد وبسیار خرسندوخداراشاکرم بخاطرهمچین پزشکانه ارزشمند کشورم..... واززحمات بی دریغ این دلسوز مملکت بسیار مچکرم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمما برای درمان حرف نزدن کودکان مراجعه کردیم و ایشان با تکنیک های بسیار عالی وبا صبر و حوصله و صمیمیت بسیار بالا با کودک ما به نحو احسن درمان کودکان را به ثمر رساندند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیارعالی هستند .
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مریم
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمنحوه ارتباط گیری با پسرم و تشخیص و روش؟درمانشون عالی بود..
پسندیدنگزارش
ارسال
ق ا
قاسم احمدی
ویزیت شده
5 ماه پیش | مطب الهام پوراسمعیل
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر با تجربه دلسوز و منشی با با اخلاق داشتن خیلی راضی هستم از درمان
1پسندیدنگزارش
ارسال
ف م
فریبا محمدی
کوچولوی من کم شنوایی داره. از بدو تولد فهمیدیم و از 9 ماهگی گفتار درمانی سه یا چهار مرکز مختلف بردمش. اینقدر بی فایده بود که تصمیم گرفتم دیگه نبرمش و می گفتم خودم بهتر از اینا کار می کنم. ولی از جلسه اول فهمیدم خانم پوراسمعیل این کاره هستن و با وجود فاصله زیاد حتما دخترم رو میارم. حتی خواهش کزدم به جای 45 دقیقه یک ساعته باهاش کار کنه چون واااقعا تغییر دخترم رو از زمانی که پیش ایشون آوردم دیدم. حتی خودمم یاد گرفتم بهتر باهاش کار کنم. خدا ازشون راضی باشه و همیشه موفق باشن.
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/18
پزشک را توصیه می‌کنمایشون فوق العادن خوش برخورد ، باسواد ، باحوصله ،دلسوز و مهربونند. تو همون جلسه اول دخترم باهاش ارتباط گرفت و خیلی سریع گویشش کامل شد. متخصص ترین درمانگر گفتاردرمان
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/18
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: گفتار درمانی اطفال
عااااالی هستن برای گفتار درمانی پسرم بهشون مراجعه کردم و در عرض 8 جلسه از فقط کلمه مامان به جملات 5 کلمه ای رسید ، ماهرترین تو فیلد کاری خودشون هستن ، همیشه دعاگوشون هستم
پسندیدنگزارش
ارسال
ش
شبنم
1402/07/02
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار حاذق هستند ایشان
1پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر محمدصدیق محمودزاده
دکتر محمدصدیق محمودزاده
1402/05/20
پزشک را توصیه می‌کنمدختر چهار ساله من اصلا حرف نمی زد. تجربه چند مورد گفتار درمانی ناموفق داشتیم ولی خدا رو شکر با مراجعه به ایشان دخترم شروع به صحبت کردن کرد و هنوز تحت نظر ایشان هست.
2پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نیکان
ویزیت شده
1402/03/29 | مطب الهام پوراسمعیل
پزشک را توصیه می‌کنمخوب بود
3پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر الهام پوراسمعیل، کارشناس ارشد گفتاردرمانی در شهر تهران است. مطب دکتر الهام پوراسمعیل در خیابان شریعتی پایین تر از مترو شریعتی کوچه فلسفی ساختمان پرشین طبقه ۵ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09129263230 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر الهام پوراسمعیل، کارشناس ارشد گفتاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (19 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 17 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر الهام پوراسمعیل در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر الهام پوراسمعیل 16 اردیبهشت 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد گفتاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر الهام پوراسمعیل، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر الهام پوراسمعیل: تهران، خیابان شریعتی پایین تر از مترو شریعتی کوچه فلسفی ساختمان پرشین طبقه ۵
  • تلفن مطب دکتر الهام پوراسمعیل: 09129263230
  • تخصص دکتر الهام پوراسمعیل: کارشناسی ارشد گفتاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل