ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.3K
دکتر الهام کاشانی

الهام کاشانی

31 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 37122
متخصص زنان و زایمان
دکترای حرفه‌ای پزشکی
93%
رضایت (15 نظر)
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

گرگان - مطب: ولیعصر عدالت هفتم ساختمان میرداماد | محل کار: بیمارستان دزیانی خ شهید بهشتی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی الهام کاشانی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد الهام کاشانی

93%
رضایت (15 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.3
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام .دکتر فوق العاده مسئول و با تجربه در حیطه کاری .انشاله همیشه سلامت و تندرست باشه خانم دکتر عزیز . من زایمان سوم زیر نظر خانم بخشنده نصرت بودم که بدون استثنا همه رو میفرسته آزمایش آمینو. با این که آزمایش مشکلی نداشت رفتم تهران دکتر تهران گفت نه مشکلی نیس.برگشتم رفتم زیر نظر خانم دکتر کاشانی .همون اول آزمایش دید گفت مشکلی نداره واسه چی تهران رفتی .
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر الهام کاشانی، متخصص زنان و زایمان در شهر گرگان است. مطب دکتر الهام کاشانی در مطب: ولیعصر عدالت هفتم ساختمان میرداماد | محل کار: بیمارستان دزیانی خ شهید بهشتی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 017-2240802 تماس بگیرید.

تاکنون 1.3K نفر از پروفایل دکتر الهام کاشانی، متخصص زنان و زایمان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 93٪ مراجعین (15 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر الهام کاشانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص زنان و زایمان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر الهام کاشانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر الهام کاشانی: گرگان، مطب: ولیعصر عدالت هفتم ساختمان میرداماد | محل کار: بیمارستان دزیانی خ شهید بهشتی
  • تلفن مطب دکتر الهام کاشانی: 017-2240802
  • تخصص دکتر الهام کاشانی: متخصص زنان و زایمان/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل