ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3K
دکتر الهه احسان پور

الهه احسان پور

8 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 111978
متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب (نورولوژی)
92%
رضایت (6 نظر)
پزشکان آنلاین مغز و اعصاب منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران ،خیابان شریعتی ،پایین تر ایستگاه مترو دکتر شریعتی،بن بست شریفی،پلاک6،ط همکف(مرکز جامع پزشکی آرام)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی الهه احسان پور را داشته است.

نظرات در مورد الهه احسان پور

92%
رضایت (6 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
3.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/06/12
پزشک را توصیه می‌کنمسلام. بنظرم تا اینجای کار خیلی خوب بودند ، اگه همین منوال کم شدن داروهایم ادامه پیدا کند ، یکی از بزرگترین مشکلات من حذف خواهد شد.برخورد ایشان نسبت به دیدار اول با من کاملاً خوب بود ، تنها مشکلی که من دیدم ، این بود که متأسفانه کمی نوشتن نسخه من را کوتاه نویسی کرده بودند ، من با این نکته مشکل داشتم . شهاب شمشیرگران.
پسندیدنگزارش
ارسال
ق
قارداشعلی
ویزیت شده
1401/05/19 | مطب دکتر الهه احسان پور
پزشک را توصیه می‌کنمسلام : ویزیت رو به راحتی از اینترنت ( پذیرش 24 ) گرفتم و هیچ مشکلی نداشت و خانم دکترالهه احسان پور همسر منو ویزیت کرد .از همگی کسانی که باعث شدن من ویزیت دریافت کنم و ویزیت بشیم تشکر میکنم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
امیرعلی
ویزیت شده
1401/04/13 | مطب دکتر الهه احسان پور
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر خوب و خوش برخورد و همچنین طبق برنامه ویزیت شدم تشکر از همه عزیزان که در این مرکز درمانی فعالیت میکنن
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/01/16
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خوبی بود من که جواب گرفتم
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر الهه احسان پور، متخصص بیماریهای مغز و اعصاب در شهر تهران است. مطب دکتر الهه احسان پور در تهران ،خیابان شریعتی ،پایین تر ایستگاه مترو دکتر شریعتی،بن بست شریفی،پلاک6،ط همکف(مرکز جامع پزشکی آرام) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22223193 تماس بگیرید.

تاکنون 3K نفر از پروفایل دکتر الهه احسان پور، متخصص بیماریهای مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 92٪ مراجعین (6 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 5 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر الهه احسان پور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر الهه احسان پور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر الهه احسان پور: تهران، تهران ،خیابان شریعتی ،پایین تر ایستگاه مترو دکتر شریعتی،بن بست شریفی،پلاک6،ط همکف(مرکز جامع پزشکی آرام)
  • تلفن مطب دکتر الهه احسان پور: 021-22223193
  • تخصص دکتر الهه احسان پور: متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب (نورولوژی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل