ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
793
دکتر الهه شعبان

الهه شعبان

شماره نظام پزشکی: د-31845
رزیدنت داروسازی بالینی(Clinical pharmacist)
دکترای حرفه‌ای داروسازی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی الهه شعبان را داشته است.

نظرات در مورد الهه شعبان

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر الهه شعبان، دانشجوی تخصص داروسازی بالینی- کلینیکال فارماسی در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر الهه شعبان در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 793 نفر از پروفایل دکتر الهه شعبان، دانشجوی تخصص داروسازی بالینی- کلینیکال فارماسی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر الهه شعبان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر الهه شعبان 16 اردیبهشت 2:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دانشجوی تخصص داروسازی بالینی- کلینیکال فارماسی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر الهه شعبان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر الهه شعبان: ثبت نشده
  • تلفن مطب دکتر الهه شعبان: ثبت نشده
  • تخصص دکتر الهه شعبان: رزیدنت داروسازی بالینی(Clinical pharmacist)/ دکترای حرفه‌ای داروسازی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل