ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر امید امیری نسب

امید امیری نسب

14 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 125622
متخصص جراحی لثه (پریودانتیکس)
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
90%
رضایت (7 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

قم - مطب: خیابان جمهوری - بلوار محمودنژاد-نبش خیابان شهید عراقی- ساختمان شهر پزشکان - طبقه 5 - واحدE
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی امید امیری نسب را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد امید امیری نسب

90%
رضایت (7 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.4
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.4
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی ایمپلنت
خدمتتون عرض کنم که آقای دکتر امیری نسب یکی از بهترین جراحان دندانپزشکی در ایران هستند و من ایشون رو به تمام دوستان و اقوام معرفی میکنم . ایشون بسیار پزشکی حاذق و ماهر میباشند . الهی خدای مهربون به ایشون سلامتی بدهند .
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممن برای گذاشتن ایمپلنت به مطب آقای دکتر امیری مراجعه کردم و بسیار بسیار دندانپزشک ماهر و خرفه ایی میباشند . و بینهایت راضی هستم . ضمنا ایشون خیلی رفتار دوستانه دارند و خوش برخورد هستند .
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی دهان، فک و صورت، جراحی ایمپلنت
آقای دکتر امیری نسب واقعا بی نظیر هستند .کارشون بسیار بسیار عالی و اخلاق و برخورد خودشون و تیم همراهشون بسیار عالی. . از خداوند بسیار سپاسگزارم که چنین دکتری را در ایران داریم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/06
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/04/13
پزشک را توصیه می‌کنمسلام ، خودم و 4نفر از اعضای خانواده سال 97پیش آقای دکترامیری نسب ایمپلنت کامل انجام دادیم ،خدا رو شکر هیچ کدام به مشکل نخوردیم جراحی لثه هم پیش آقای دکتر انجام دادیم بسیار عالی بود .هر ساله عکس او پی جی می گیریم و آقای دکتر چک می کنند .اخلاق و برخورداقای دکتر و پرسنل همگی عالی است .زمان کاشت ایمپلنت کمی طولانی است باید صبر و حوصله داشته باشید.خانواده. مهدوی از ساوه
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/04
پزشک را توصیه نمیکنماز کیفیت درمان و نحوه تشخیص پزشک رضایت نداشتم.
نمایش نظرات بیماران
1پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فهیمه
با سلام ببخشید شما ایمپلنت انجام دادید؟

دکتر امید امیری نسب، متخصص پریودانتیکس در شهر قم است. مطب دکتر امید امیری نسب در مطب: خیابان جمهوری - بلوار محمودنژاد-نبش خیابان شهید عراقی- ساختمان شهر پزشکان - طبقه 5 - واحدE واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 025-32405051 تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر امید امیری نسب، متخصص پریودانتیکس بازدید کرده‌اند؛ همچنین 90٪ مراجعین (7 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر امید امیری نسب در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص پریودانتیکس ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر امید امیری نسب، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر امید امیری نسب: قم، مطب: خیابان جمهوری - بلوار محمودنژاد-نبش خیابان شهید عراقی- ساختمان شهر پزشکان - طبقه 5 - واحدE
  • تلفن مطب دکتر امید امیری نسب: 025-32405051
  • تخصص دکتر امید امیری نسب: متخصص جراحی لثه (پریودانتیکس)/ دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل