ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.6K
دکتر امیرحسین تاکی

امیرحسین تاکی

شماره نظام پزشکی: 4536
دکترای تخصصی فیزیوتراپی
95%
رضایت (31 نظر)
پزشکان آنلاین توانبخشی منتخب بیماران
درباره من

⮜ بیوگرافی

دکتر امیرحسین تاکی فارغ التحصیل از دانشگاه جندی شاپور اهواز و متخصص ارتوپدی و فیزیوتراپی هستند. 
آقای دکتر 2سال فعالیت در بهزیستی به عنوان عضو3نفره تشخیص میزان معلولیت مددجویان داشتند وهمچنین ایشان عضو انجمن فیزیوتراپی ایران و عضو انجمن فیزیوتراپی اصفهان هستند. 
آقای دکتر سابقه همکاری با کلینیک فیزیوتراپی آوای زندگی دارند و در حال حاضر مردم عزیز می توانند برای استفاده از خدمات تخصصی بیماری های مربوط به تخصص ارتوپد از خدمات تخصصی ایشان در مشاوره تلفنی پذیرش24 بهره مند گردند. 


⮜ سوابق علمی

فارغ التحصیل از دانشگاه جندی شاپور اهواز


⮜ دستاوردها

2سال فعالیت در بهزیستی به عنوان عضو3نفره تشخیص میزان معلولیت مددجویان 
 عضو انجمن فیزیوتراپی ایران 

 عضو انجمن فیزیوتراپی اصفهان 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی امیرحسین تاکی را داشته است.

نظرات در مورد امیرحسین تاکی

95%
رضایت (31 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.9
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ف
فاطمه
1401/09/28
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/09/29
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من ده جلسه فیزیوتراپی کتف و بازو در مطب دکتر تاکی داشتم هم آقای دکتر و هم پرسنل بسیار با وجدان و دارای رفتار متین و شایسته بودند .البته درمان من هنوز کامل نشده و با کمال میل درمانم را در همین کلینیک ادامه خواهم داد .. از خداوند برای آقای دکتر و پرسنل مهربونشون خیر و برکت زیاد و آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم.
2پسندیدنگزارش
ارسال
م
مریم
1400/08/05
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من طی پنج جلسه لیزر درمانی که در مطب دکتر تاکی داشتم باید بگم که هم خود دکتر و هم پرسنل شون از همه لحاظ عالی بودن.. خدا رو شکر من هم بعد از لیزر درمانی خیلی بهتر شدم برای دکتر تاکی عزیز و پرسنل شون آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم.
2پسندیدنگزارش
ارسال
خ
خدیجه
1400/04/03
پزشک را توصیه می‌کنمآمادگی کامل پزشک ومهارت در پاسخگویی ودقت در برقراری ارتباط
1پسندیدنگزارش
ارسال
م
محسن
1399/12/16
پزشک را توصیه می‌کنمسلام دکتر تاکی بهترین وبا تجربه ترین دکتر هست که دیدم مشاوره خوب ودرمان سریع وموفق وتشخیص به موقع خیلی دکتر خوبی هستن
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر امیرحسین تاکی، دکترای تخصصی فیزیوتراپی در شهر تهران است. مطب دکتر امیرحسین تاکی در مرکز ویزیت آنلاین پذیرش24 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 1.6K نفر از پروفایل دکتر امیرحسین تاکی، دکترای تخصصی فیزیوتراپی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (31 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 8 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر امیرحسین تاکی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای تخصصی فیزیوتراپی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر امیرحسین تاکی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر امیرحسین تاکی: ثبت نشده
  • تلفن مطب دکتر امیرحسین تاکی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر امیرحسین تاکی: دکترای تخصصی فیزیوتراپی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل