ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
933
دکتر امیررضا طاهری

امیررضا طاهری

2 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 200659
دکترای حرفه‌ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اندیشه - اندیشه، فردوسی غربی، مولوی
درباره من

⮜ بیوگرافی

فارغ التحصیل از دانشگاه ایران

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی امیررضا طاهری را داشته است.

نظرات در مورد امیررضا طاهری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر امیررضا طاهری، دکترای پزشکی در شهر اندیشه است. مطب دکتر امیررضا طاهری در اندیشه، فردوسی غربی، مولوی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 02165566309 تماس بگیرید.

تاکنون 933 نفر از پروفایل دکتر امیررضا طاهری، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر امیررضا طاهری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر امیررضا طاهری 11 فروردین 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر امیررضا طاهری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر امیررضا طاهری: اندیشه، اندیشه، فردوسی غربی، مولوی
  • تلفن مطب دکتر امیررضا طاهری: 02165566309
  • تخصص دکتر امیررضا طاهری: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل