ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.4K
دکتر دکتر امیررضا مروج

دکتر امیررضا مروج

شماره نظام پزشکی: 186798
دکترای حرفه ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

شیراز - شیراز، میدان نمازی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر امیررضا مروج را داشته است.

نظرات در مورد دکتر امیررضا مروج

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر دکتر امیررضا مروج، دانشجوی تخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی در شهر شیراز است. مطب دکتر دکتر امیررضا مروج در شیراز، میدان نمازی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 1.4K نفر از پروفایل دکتر دکتر امیررضا مروج، دانشجوی تخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر امیررضا مروج در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر دکتر امیررضا مروج فردا 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دانشجوی تخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر امیررضا مروج، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر امیررضا مروج: شیراز، شیراز، میدان نمازی
  • تلفن مطب دکتر دکتر امیررضا مروج: ثبت نشده
  • تخصص دکتر دکتر امیررضا مروج: دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل