ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
868
دکتر امیرپویا نصراللهی

امیرپویا نصراللهی

شماره نظام پزشکی: 143922
بیهوشی و مراقبت های ویژه و درمان درد مفاصل کمر درد و تنگی کانال نخاع و غیره (intervention pain medicine specialist ) و درمان کرونا در منزل همراه تیم حرفه ایی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
پزشکان آنلاین بیهوشی و مراقبت های ویژه منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - نددرم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی امیرپویا نصراللهی را داشته است.

نظرات در مورد امیرپویا نصراللهی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر امیرپویا نصراللهی، دانشجوی تخصص بیهوشی در شهر تهران است. مطب دکتر امیرپویا نصراللهی در نددرم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09127183122 تماس بگیرید.

تاکنون 868 نفر از پروفایل دکتر امیرپویا نصراللهی، دانشجوی تخصص بیهوشی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر امیرپویا نصراللهی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دانشجوی تخصص بیهوشی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر امیرپویا نصراللهی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر امیرپویا نصراللهی: تهران، نددرم
  • تلفن مطب دکتر امیرپویا نصراللهی: 09127183122
  • تخصص دکتر امیرپویا نصراللهی: بیهوشی و مراقبت های ویژه و درمان درد مفاصل کمر درد و تنگی کانال نخاع و غیره (intervention pain medicine specialist ) و درمان کرونا در منزل همراه تیم حرفه ایی|دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل