ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
65K
دکتر امیر خسروی

امیر خسروی

شماره نظام پزشکی: 127838
فوق تخصص قرنیه
91%
رضایت (225 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

شیراز - فارس، شیراز، بلوار زند، نبش خیابان سید جمال الدین اسدآبادی (پوستچی سابق)
آدرس مرکز چشم پزشکی پوستچی: شیراز، بلوار زند، نبش خیابان سید جمال الدین اسدآبادی (پوستچی سابق)  1-مراجعه کننده گرامی باید از یکماه قبل تا یک روز قبل از دریافت کد پیگیری اخذ شده به صورت حضوری یا غیر حضوری جهت ثبت کامل نوبت خود مراجعه نمایند، در غیر اینصورت نوبت شما بیمار محترم لغو شده و از مراجعه به درمانگاه نیز خوداری فرمایید. ● نحوه حسابداری حضوری: بیماران می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا ساعت 17 و پنج شنبه ها تا ساعت 11 واحد پذیرش درمانگاه مراجعه نمایند. ● نحوه حسابداری غیر حضوری:  تماس با واحد نوبت دهی تلفنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 17 با شماره  32330073 071 داخلی  400 و با شماره مستقیم 32352400 071  2- نوزادان نارس (کلینیک ROP) باید طبق تاریخ درج شده در قبض روزهای یکشنبه و پنج شنبه تا ساعت 7صبح، روزهای دوشنبه تا ساعت 8:30صبح و روزهای سه شنبه و چهارشنبه تا ساعت 12 ظهر جهت ریختن قطره و آمادگی برای معاینه توسط پزشک در مرکز حضور داشته باشند. 3- بیماران کلینیک تزریق چشم طبق تاریخ درج شده در قبض جهت دکتر کامران ساعت 12 ظهر، دکتر نوروززاده و دکتر جوهری ساعت 7 صبح ،دکتر نامور ساعت 7:30 صبح جهت انجام تزریق در مرکز حضور داشته باشند. 4- شماره تماس واحد اطلاع رسانی : 32330073 071 داخلی 300
شیراز - چهارراه حافظیه، خیابان حافظ، جنب باغ ملی، بیمارستان شهید آیت اله دستغیب
مراجعه کننده گرامی توجه داشته باشید: پس از دریافت نوبت حضوری جهت انجام امور حسابداری یک روز قبل از ویزیت از ساعت 7:30 الی 13 به صندوق درمانگاه مراجعه نمایید .    با توجه به این که هر گونه تغییر در برنامه حضور پزشکان درمانگاه با پیامک به مراجعه کنندگان اطلاع رسانی می شود. لذا تلفن همراهی که همواره پاسخگو میباشد را ارائه نمایید. نوبت های غیر حضوری بصورت تلفنی، اینترنتی، اپلیکشن پذیرش24 امکانپذیر میباشد که درصورت پرداخت وجه از طریق لینک پرداخت، نوبت ثبت می گردد. در غیراینصورت، نوبت شما بعد ازمدت 15 دقیقه حذف می گردد. ساعت حضور پزشکان در درمانگاه صبح : 8:00 ساعت حضور پزشکان در درمانگاه عصر: 15:00
شیراز - میدان نمازی، جنب بیمارستان نمازی، کلینیک ویژه مستقل تخصصی و فوق تخصصی شهید مطهری
       در صورت حسابداری نکردن نوبت ،نوبت اینترنتی شما حذف میگردد. با برگه رسید پرداخت نوبت دهی اینترنتی به صندوق درمانگاه مراجعه کرده و برگه نوبت قطعی را از صندوق دریافت کرده و به اتاق پزشک مراجعه کنید.  
شیراز - شیراز - بلوار زند - خیابان ملاصدرا - خیابان خلیلی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی امیر خسروی را داشته است.

نظرات در مورد امیر خسروی

91%
رضایت (225 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.5
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر حرفه ای و بسیار با حوصله ،خیلی خوب همه موارد رو توضیح میدن و به حرف های مراجعه کننده گوش میکنن.
پسندیدنگزارش
ارسال
ر ز
رضا زا رع
یک ماه پیش
پزشک را توصیه نمیکنمبرخورد نامناسب
پسندیدنگزارش
ارسال
ف م
فاطمه محمودی
ویزیت شده
2 ماه پیش | مرکز شهید مطهری شیراز
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خوب و کار بلد و خوش برخورد
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خسته نباشید ببخشید دکتر عمل لیزیک از چ سنی به بعد انجام میده؟ ممنون میشم جواب بدید
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمعرض سلام خدمت دکتر خسروی بنده پنجاه ودو سالمهایا عمل لیزیک یا پی ارتی جواب میده
پسندیدنگزارش
ارسال
س ا
سحر ایلخانی نسب
سلام خسته نباشید من ازطریق پذیرش 24نوبت زدم ولی نه تاریخ ونه ساعت برام مشخص نشده باید چطوری پیگیر بشم ممنون میشم راهنمایی کنید
ا
الهام
ویزیت شده
4 ماه پیش | مرکز شهید مطهری شیراز
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
س م
سهیل میرشکاری
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: قرنیه چشم
سلام دکتر خسروی بسیار باسواد و باشخصیت هستند و رعایت حال بیمار را می‌کند در این اوضاع اقتصادی ک مردم دارن خیلی خوب راهنمایی میکنن من خیلی خوشحالم ک بیمار ایشان هستم و مشکلم حل شده
نمایش نظرات بیماران
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
از خود راضی ترین دکتر اصلا با مریض خوب نیست خیلی آدم بدیه
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمعالی عالی عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمآقای دکتر بسیار خوش برخورد، دقیق و با زبانی ساده خیلی کامل برای همه ی بیماران توضیحات کامل رو میدن. من که خیلی راضی بودم.‌امیدوارم تندرست و سلامت باشن همیشه. منشیشون هم خیلی خانم خوب و مهربون و کار راه بنداز هستن.
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مرضیه
ویزیت شده
5 ماه پیش | مرکز شهید مطهری شیراز
پزشک را توصیه می‌کنمخوش رفتار و مجرب. با حوصله
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر امیر خسروی، فلوشیپ بیماریهای قرنیه و خارج چشمی در شهر شیراز است. مطب دکتر امیر خسروی در فارس، شیراز، بلوار زند، نبش خیابان سید جمال الدین اسدآبادی (پوستچی سابق) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 071-32330073 تماس بگیرید.

تاکنون 65K نفر از پروفایل دکتر امیر خسروی، فلوشیپ بیماریهای قرنیه و خارج چشمی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 91٪ مراجعین (225 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 151 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر امیر خسروی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر امیر خسروی 18 فروردین 8:06 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ بیماریهای قرنیه و خارج چشمی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر امیر خسروی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر امیر خسروی: شیراز، فارس، شیراز، بلوار زند، نبش خیابان سید جمال الدین اسدآبادی (پوستچی سابق)
  • تلفن مطب دکتر امیر خسروی: 071-32330073
  • تخصص دکتر امیر خسروی: فوق تخصص قرنیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل