ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
993
دکتر امیر دلسوز خاکی

امیر دلسوز خاکی

شماره نظام پزشکی: 185736
دکترای حرفه ای دندانپزشکی
100%
رضایت (19 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

نظر آباد - بلوار رسالت، بین بهارستان ۴ و ۶؛ درمانگاه حضرت معصومه (س)
درباره من

⮜ بیوگرافی

ترمیمی و زیبایی، درمان ریشه (عصب کشی)، انواع پروتزهای ثابت و متحرک، انواع جراحی های دندان و لثه، دندانپزشکی کودکان

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی امیر دلسوز خاکی را داشته است.

نظرات در مورد امیر دلسوز خاکی

100%
رضایت (19 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمعرض سلام و ادب و احترام ،بنده بادرد بسیار شدید دندان به مطب مراجعه کردم و با اخلاق خوب و تیم تخصصی اقای دکتر الان هیچ دردی ندارم و بیشتر از سه دندان من با تخریب بسیار زیادی که داشت درمان شد و بسیار از اقای دکتر و تیمشون سپاسگذارم وواقعااا راضی هستم .پیشنهاد میکنم حتما مراجعه کنید .واحدی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکترخوب و با اخلاقی هستند و از مواد خوب وعالی استفاده میکنند و من برای کشیدن دندان رفتم ولی ایشون دندون من بدون روکش ترمیم کردن الان سه ماه که من خیلی راضیم وبه همشریان نظرابادی توصیه میکنم البته من تو مطبشون اغدیر 2 ساختمان مهستان رفتم وخیلی ازشون راضیم
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خاکی عالی هستن هم کارشون عالیه هم اخلاقشون من پیش ایشون کامپوزیت انجام دادم ب شدت راضی ام
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبا اخلاق و با تجربه واقعا از همه لحاظ عالییییی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم1- کیفیت درمان با رعایت تمامی پروتکل های داندان پزشکی بصورت عالی انجام داند. 2- مدت زمان درمان در سه نوبت و هر نوبت بطورمیانگین 4 ساعت بطول انجامید . 3- ترمییم دندان بود و دارو مصرف نداشتم ولی با نهایت دقت بهداشت را رعایت می کند. 4- نحوه برخورد آقای دکتر بسیار عالی بود. من با 67 سال درطول عمرام با جراح ودندان پزشکی با حوصله ، متعهد بکار و دقت در اجرای پروتکل های دندانپزشکی به ویژه متریال درجه یک دندان پزشکی ندیدم 5- در پایان ضمن تقدیر و تشکر از آقای دکتر به نظرم من دکتر منحصر به فردی است که درسطح کشور چنین دکتر حاذق ، زبر دست و متعهد بکار بسیار کم است .
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدر کارشان بسیار دقیق و حرفه یی، فوق العاده با بیمار در چارچوب ادب و احترام رفتار میکنند، با صبر و شکیبایی پاسخگوی سئوالات بیماران هستند، سلامتی و خیر باشد برای ایشان، سپاسگزارم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک
کتایون
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبه نظر من آقای دکتر خاکی جزءبرجسته ترین دندان پزشکان ایران محسوب می شوند . ایشان بسیار با اخلاق ، صبور و مسئولیت پذیر هستند و با رعایت کامل مراحل و استانداردهای لازم به درمان ، کامل بیمار خود می پردازند.آقای دکتردر پایان درمان خود لبخندی زیبا ، دندانهایی درخشان و قلبی شاد به مراجعه کنندگانش هدیه میدهد.امیدوار همیشه سلامت و شاد باشد.ک . احمدوند
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام آقای دکتر خاکی بسیار پزشک متعهد ،دلسوز ومسئولیت. پذیری هستند ودر حرفه خودشان تبحر کامل دارند و در استان البرز نمونه کامل یک پزشک متعهد و متخصص هستند که به وجودشان افتخار میکنیم .
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمآقای دکتر خاکی بسیار پزشک متعهد ، مسئول دلسوز وبا اخلاق عالی هستند در مهارت و توانمندی پزشکی استاد هستند نتیجه کارشان بسیار قابل تحسین است و باعث افتخار استان البرز هستند از زحمات ایشان سپاسگزاریم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/24
پزشک را توصیه می‌کنمعالی عالی عالی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر امیر دلسوز خاکی، دکترای دندانپزشکی در شهر نظر آباد است. مطب دکتر امیر دلسوز خاکی در بلوار رسالت، بین بهارستان ۴ و ۶؛ درمانگاه حضرت معصومه (س) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 026-45344089 تماس بگیرید.

تاکنون 993 نفر از پروفایل دکتر امیر دلسوز خاکی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (19 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 7 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر امیر دلسوز خاکی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر امیر دلسوز خاکی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر امیر دلسوز خاکی: نظر آباد، بلوار رسالت، بین بهارستان ۴ و ۶؛ درمانگاه حضرت معصومه (س)
  • تلفن مطب دکتر امیر دلسوز خاکی: 026-45344089
  • تخصص دکتر امیر دلسوز خاکی: دکترای حرفه ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل