ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
84K
دکتر امیرعباس پیمان فر

امیرعباس پیمان فر

شماره نظام پزشکی: 169772
متخصص بیماریهای پوست
4.7
از ۵
رضایت (275 نظر)

آدرس و تلفن تماس

بجنورد - خراسان شمالی - بجنورد - خیابان سید جمال الدین اسدآبادی - بیمارستان امام رضا (ع)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی امیرعباس پیمان فر را داشته است.

نظرات در مورد امیرعباس پیمان فر

4.7
از ۵
رضایت (275 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
دکتر بسیار مودب و باسوادی هستند و بخوبی راهنمایی و توضیح ارایه دادند. مشکلی را که یکی دیگر از متخصصان پوست باسابقه دیگر بجنورد ج اصلا توضیح ندادند و مستقیم بسراغ پول و .... رفتند و بسیار بد برخورد کرده بودند را ، ایشان به بهترین نحو ممکن توضیح دادند و راهنمایی کردند.
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
هم خوب گوش میده هم تقریبا خوب توضیح میده. تازه ویزیت شدم فعلا تحت درمانم . برای معطلی زیاد هم به نظرم چون بیماری پوستیه و ممکنه یه سری اعمالی موقع ویزیت انجام بدن به همین دلیله که معطلی زیاده. مطب دکتر پوست همه جا همینطوری معطلی زیادی داره .
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
زیاد معطل نشدیم واقای. پیمان فر خیلی مسلط بودن در رابطه با مشکل من و راهنمایی موثری کردند قبلاً هم خانمم در رابطه پوست دستش رفته بود که درمانی که نوشتند کارساز شد
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر پیمان فر هم اخلاقی خیلی خوبی دارن هم شنونده ی خیلی خوبی هستن به نظر من یه مشکلی که هست اینه که دانشجوهای پزشکی تو اتاق نباشن خیلی عالی میشه چون مریض که راحت نیست و اینکه پزشک امکانش هست که مطالبی رو که میخواد بگه رو فراموش کنه به این حتماً رسیدگی بشه
4
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
برای لک صورت به دکتر مراجعه کردم و ایشون روند درمان رو برام توضیح دادن تا الان از روند درمان راضی هستم
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر بسیار با تجربه ای هستند و من بسیار از ایشون راضی هستم
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
باسلام تنها پیشنهاد بنده این هست از اونجایی که بنده امروز به صورت اینترنتی نوبت گرفتم راس ساعت 9 و نیم حضور پیدا کردم اما هیچ فرقی با نوبت گرفتن حضوری نداشته چرا که یک ساعت و نیم منتظر شدم تا دوباره به صورت حضوری پذیرش کردن خواهشی که دارم این مسئله پیگیری بشه اگر اینترنتی دهست پس جرا این همه انتظار امروز جلسه مهم تو استانداری داشتم ولی متاسفانه نرسیدم بروم
7
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
بسیار دقیق و عالی هستن و برای ویزیت و ارتباط با بیماران وقت و توجه کافی رو لحاظ میکنن.
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
آقای دکتر برخورد خوبی دارند وواقعا برای مریض ها وقت می گذارند و در تشخیص بیماری و درمان آن مهارت وتخصص عالی دارند وبیماری را تا بهبودی کامل پیگیری می کنند .
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
اخلاق خوب ، دقت ،پیگیری ،پشتیبانی ، مهارت بهتر همه چیز را در باره بیمار ، یا دارو نسخه توضیح داده
چقدر مفید بود؟

دکتر امیرعباس پیمان فر، متخصص بیماریهای پوست در شهر بجنورد است. مطب دکتر امیرعباس پیمان فر در خراسان شمالی - بجنورد - خیابان سید جمال الدین اسدآبادی - بیمارستان امام رضا (ع) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 058-32228111 تماس بگیرید.

تاکنون 84K نفر از پروفایل دکتر امیرعباس پیمان فر، متخصص بیماریهای پوست بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (275 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر امیرعباس پیمان فر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر امیرعباس پیمان فر 12 آبان 1:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای پوست ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر امیرعباس پیمان فر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر امیرعباس پیمان فر: بجنورد، خراسان شمالی - بجنورد - خیابان سید جمال الدین اسدآبادی - بیمارستان امام رضا (ع)
  • تلفن مطب دکتر امیرعباس پیمان فر: 058-32228111
  • تخصص دکتر امیرعباس پیمان فر: متخصص بیماریهای پوست
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل