ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
795
دکتر امین جهان بین

امین جهان بین

شماره نظام پزشکی: 204256
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
100%
رضایت (3 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

سهند - سهند، امام خمینی، بین علامه مجلسی و میدان شهرداری
درباره من

⮜ بیوگرافی

جراح_دندانپزشک

ایمپلنت_زیبایی

کودکان- عصب کشی- ترمیم -ونیر کامپوزیت - لمینیت سرامیکی - بلیچینگ - پروتز ثابت و متحرک - جراحی دندان نهفته - ارتودنسی - جرمگیری و برساژ  - نگین دندان

 

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی امین جهان بین را داشته است.

نظرات در مورد امین جهان بین

100%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5
مهارت و تخصص پزشک
5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س
سمیه
ویزیت شده
1402/06/02 | مطب دکتر امین جهان بین
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی محیط تمیز و بهداشتی بود دکترش خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد بود دخترم از دندانپزشکی میترسید بهش یه عروسک دادن انقد خوب بود دوس داره خودش دندونپزشک بشه خدا ازش راضی باشه
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/31
پزشک را توصیه می‌کنمدکترامین جهان بین با خوشرویی وخیلی دقیق بنده رو ویزیت کردند ودرباره مشکل دندانم با ارائه ی توضیحات لازم روال درمان را نیز توضیح دادند .کارشون رو بسیار عالی وبارعایت نکات بهداشتی لازم که از نظر بنده خیلی حائزاهمیت می باشد انجام دادند.برخورد خودشون و کادر شون بسیار عالی می باشد .محیط مطب شیک وتمیز ومرتب .حتما پیشنهاد میدم.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر امین جهان بین، دکترای دندانپزشکی در شهر سهند است. مطب دکتر امین جهان بین در سهند، امام خمینی، بین علامه مجلسی و میدان شهرداری واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 041-33440563 تماس بگیرید.

تاکنون 795 نفر از پروفایل دکتر امین جهان بین، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر امین جهان بین در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر امین جهان بین 16 اردیبهشت 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر امین جهان بین، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر امین جهان بین: سهند، سهند، امام خمینی، بین علامه مجلسی و میدان شهرداری
  • تلفن مطب دکتر امین جهان بین: 041-33440563
  • تخصص دکتر امین جهان بین: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل