ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
778
دکتر اکرم السادات میرفلاح نصیری

اکرم السادات میرفلاح نصیری

شماره نظام پزشکی: 150534
دکترای حرفه‌ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

نوشهر - نوشهر، ستارخان شمالی. ساختمان امیراد یک. طبقه سوم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی اکرم السادات میرفلاح نصیری را داشته است.

نظرات در مورد اکرم السادات میرفلاح نصیری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر اکرم السادات میرفلاح نصیری، دکترای پزشکی در شهر نوشهر است. مطب دکتر اکرم السادات میرفلاح نصیری در نوشهر، ستارخان شمالی. ساختمان امیراد یک. طبقه سوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 011-52330979 تماس بگیرید.

تاکنون 778 نفر از پروفایل دکتر اکرم السادات میرفلاح نصیری، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر اکرم السادات میرفلاح نصیری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر اکرم السادات میرفلاح نصیری امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر اکرم السادات میرفلاح نصیری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر اکرم السادات میرفلاح نصیری: نوشهر، نوشهر، ستارخان شمالی. ساختمان امیراد یک. طبقه سوم
  • تلفن مطب دکتر اکرم السادات میرفلاح نصیری: 011-52330979
  • تخصص دکتر اکرم السادات میرفلاح نصیری: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل