ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
کارشناس ایل ناز ابهری لاله

ایل ناز ابهری لاله

22 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: ت-200
کارشناسی علوم تغذیه
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - محل کار: یوسف اباد برج پرشیا

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ایل ناز ابهری لاله را داشته است.

نظرات در مورد ایل ناز ابهری لاله

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس ایل ناز ابهری لاله، کارشناس علوم تغذیه در شهر تهران است. مطب کارشناس ایل ناز ابهری لاله در محل کار: یوسف اباد برج پرشیا واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-86051433 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل کارشناس ایل ناز ابهری لاله، کارشناس علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس ایل ناز ابهری لاله در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس ایل ناز ابهری لاله 11 اردیبهشت 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس ایل ناز ابهری لاله، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس ایل ناز ابهری لاله: تهران، محل کار: یوسف اباد برج پرشیا
  • تلفن مطب کارشناس ایل ناز ابهری لاله: 021-86051433
  • تخصص کارشناس ایل ناز ابهری لاله: کارشناسی علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل