ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.9K
دکتر ایمان جنت دستجردی

ایمان جنت دستجردی

شماره نظام پزشکی: 133863
متخصص رادیولوژی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران ، خیابان آزادی، تقاطع اسکندری، برج نگین آزادی ، واحد سونوگرافی و رادیولوژی
درباره من

مرکز تصویر برداری پیشرفته نگین ازادی با بهره گیری از به روز ترین تجهیزات سونوگرافی و تصویر برداری اماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

این مرکز طرف قرارداد با بیمه های تکمیلی میباشد. 

انواع سونوگرافی های تخصصی و فوق تخصصی به صورت داپلر، سه بعدی،HD live و همچنین نمونه برداری با هدایت سونوگرافی در این مرکز انجام میشود.

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ایمان جنت دستجردی را داشته است.

نظرات در مورد ایمان جنت دستجردی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر ایمان جنت دستجردی، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر ایمان جنت دستجردی در تهران ، خیابان آزادی، تقاطع اسکندری، برج نگین آزادی ، واحد سونوگرافی و رادیولوژی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09906295631 تماس بگیرید.

تاکنون 1.9K نفر از پروفایل دکتر ایمان جنت دستجردی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ایمان جنت دستجردی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر ایمان جنت دستجردی فردا 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ایمان جنت دستجردی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ایمان جنت دستجردی: تهران، تهران ، خیابان آزادی، تقاطع اسکندری، برج نگین آزادی ، واحد سونوگرافی و رادیولوژی
  • تلفن مطب دکتر ایمان جنت دستجردی: 09906295631
  • تخصص دکتر ایمان جنت دستجردی: متخصص رادیولوژی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل