ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
27K
دکتر بابک جمشیدیان

بابک جمشیدیان

شماره نظام پزشکی: 48743
متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی
96%
رضایت (236 نظر)
پزشکان آنلاین کلیه و مجاری ادراری منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - بلوار شهدای صفه-بیمارستان تخصصی خانواده
طراحی بیمارستان تخصصی خانواده درسال 1369 انجام گردید. درآن سال هیات موسس وقت اولین ساختمان این مجتمع را با عنوان پلی کلینیک تخصصی خانواده با هدف ارائه خدمات سرپایی به مراجعین مورد بهره برداری قرار داد. در سال 1376 اولین بخش درمانی این مجتمع شامل بخش CCU و داخلی افتتاح گردید و همزمان با اهدا پرچم مقدس بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) با نام دارالشفاء قلب رضوی (ع) متبرک گردید. پس از آن با همت مستمر مسئولین در سال 1383 با نام بیمارستان بهارستان با بهره برداری از بخش های جراحی زنان، جراحی مردان و اتاق عمل جنرال فعالیت خود را آغاز نمود و در ادامه با احداث و راه اندازی زایشگاه، اتاق های عمل اختصاصی زنان و زایمان، ICU، مامایی و نوزادان گامی دیگر به سوی پیشرفت برداشت و اکنون این بیمارستان با عنوان بیمارستان تخصصی خانواده به عنوان یکی از بیمارستانهای خصوصی درجه یک در سطح استان با دارا بودن محیطی بسیار زیبا و فضای سبز وسیع در دامنه کوه صفه آماده پذیرش و ارائه خدمات به مردم شریف و عزیز استان می باشد.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی بابک جمشیدیان را داشته است.

نظرات در مورد بابک جمشیدیان

96%
رضایت (236 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام دکتر خیلی خوب و خوش برخوردی هستند عمل رادیکال پروستات انجام دادن برای پدرم که فکر می‌کنم سخت ترین عمل پروستات عمل رادیکال و اینکه پدرم کمتر از یک هفته از بیمارستان مرخص شدند تا لحظه بهبودی و مراقبتهای اولیه حواسشون به بیمار هست و این بزرگ‌ترین دل گرمی بود و اینکه خیالمون کاملا راحت میشد
پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حمید
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمهمه موارد
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبابت سنگ کلیه پیش دکتررفتم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسنگ کلیه داشتم وبرطرف شدبادارو
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: پروستات
عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/08
پزشک را توصیه می‌کنمخداوند متعال به آقای دکتر خیر و برکت در زندگی ایشان بدهد آقای دکتر بسیار با مهارت و تشخیص عالی پدر جراحی عالی خانم بنده تحت درمان و جراحی پیوند حالی سمت چپ انجام شد و الان حدود یکسال است که جراحی شده و به حمد خداوند حالش خوب است من کمال سپاسگزاری از ایشان را دارم
پسندیدنگزارش
ارسال
ر
رضا
1402/07/05
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خوبی است
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مهران
1402/06/25
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک فوق العاده هستند
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فرشاد
1402/06/17
پزشک را توصیه می‌کنمدکتری با تجربه و با منش خوب
پسندیدنگزارش
ارسال
م
محمود
1402/06/01
پزشک را توصیه می‌کنمخوب
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر بابک جمشیدیان، متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی در شهر اصفهان است. مطب دکتر بابک جمشیدیان در بلوار شهدای صفه-بیمارستان تخصصی خانواده واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-36201392 تماس بگیرید.

تاکنون 27K نفر از پروفایل دکتر بابک جمشیدیان، متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (236 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 212 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر بابک جمشیدیان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر بابک جمشیدیان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر بابک جمشیدیان: اصفهان، بلوار شهدای صفه-بیمارستان تخصصی خانواده
  • تلفن مطب دکتر بابک جمشیدیان: 031-36201392
  • تخصص دکتر بابک جمشیدیان: متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل