ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.5K
دکتر بتول(شهره) یزدانی

بتول(شهره) یزدانی

شماره نظام پزشکی: 133699
دکترای حرفه‌ای پزشکی
60%
رضایت (34 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

کرج - کرج، شهید بهشتى، خیابان کسری
درباره من

⮜ بیوگرافی

من دکتر شهره (بتول) یزدانی متولد 20 فروردین 1362 تهران هستم، دوران زیبای کودکی و مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در کرج سپری کردم.سال 1382  وارد دانشگاه علوم پزشکی ایران شدم و در نهایت سال‌های آخر دانشگاه و بیمارستان را در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذرانده و از دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ التحصیل شدم .
سال 1390 تا اردیبهشت 1393  به مدت 27  ماه، طرحم را در روستاهای خوزستان؛ روستای باوج از توابع رامهرمز  و روستای شیرین بهار از توابع مسجد سلیمان گذراندم .سرانجام از سال 1393 به صورت حرفه ای در کار زیبایی شروع به فعالیت کردم.
سال های 1393 تا 1397 در کنار کار زیبایی، به درمان سوءمصرف مواد مخدر نیز مشغول بودم  و مدیریت سه مرکز دولتی و خصوصی را بر عهده داشتم، ولی  از سال 1397 تا کنون صرفا در زمینه زیبایی در حال فعالیت هستم.
مدت زمان چهار سال از سال 1396 تا 1400 عضو هیئت مدیره نظام پزشکی البرز و عضو انجمن پزشکان عمومی کرج بودم.

اولین مدرک زیبایی خود را برای شروع کار، از انجمن تخصصی جراحان زیبایی کانادا دریافت کردم و پیرو آن مدارک مختلفی را از نظام پزشکی و انجمن پزشکان در زمینه ی تمام کارهای زیبایی از جمله لیزر و تزریقات زیبایی مثل فیلر، بوتاکس، مزوتراپی و... گرفتم ، همچنین مدارک بسیاری از شرکت های معتبر خارجی و ایرانی در رابطه با آموزش های مختلف زیبایی دریافت کرده ام.


فعالیت های مورد علاقه‌ام ورزش، نقاشی و هنر است.  در واقع علاقه ی وافر به  نقاشی و هنر یکی از عواملی بود که باعث شد به رشته زیبایی گرایش پیدا کنم، زیرا کار در این رشته مستلزم داشتن هنر زیبایی شناسی در کنار علمِ انجام کار است و در این صورت می‌توان به ازای هر مراجع یک اثر هنری خلق کرد .
و اما ورزش که از دوران کودکی جزئی از من بوده ،در دوران  دبستان و راهنمایی عضو تیم ملی والیبال، بسکتبال، بدمینتون و دو میدانی بودم و هم اکنون به صورت حرفه ای تنیس و بادی پامپ کار میکنم.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی بتول(شهره) یزدانی را داشته است.

نظرات در مورد بتول(شهره) یزدانی

60%
رضایت (34 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.4
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
0.0
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

موردی یافت نشد !

دکتر بتول(شهره) یزدانی، دکترای پزشکی در شهر کرج است. مطب دکتر بتول(شهره) یزدانی در کرج، شهید بهشتى، خیابان کسری واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 026-34477919 تماس بگیرید.

تاکنون 1.5K نفر از پروفایل دکتر بتول(شهره) یزدانی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 60٪ مراجعین (34 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر بتول(شهره) یزدانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر بتول(شهره) یزدانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر بتول(شهره) یزدانی: کرج، کرج، شهید بهشتى، خیابان کسری
  • تلفن مطب دکتر بتول(شهره) یزدانی: 026-34477919
  • تخصص دکتر بتول(شهره) یزدانی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل