ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.9K
کارشناس حسن براخاص

حسن براخاص

2 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: ت-8936
کارشناسی ارشد علوم تغذیه
100%
رضایت (4 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

بوکان - بوکان، خیابان آتش نشانی، بالاتر از پاساژ کاردو، کوچه نارین-2، کلینیک ریکو
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسن براخاص را داشته است.

نظرات در مورد حسن براخاص

100%
رضایت (4 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/01/20
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: کاهش وزن
بسیار دکتر خوش برخورد و باسوادی هستند به همه سوالات رژیم با دقت پاسخ میدن، من در مدت 2 ماه 9 کیلو وزن کم کردم و اصلا اذیت نشدم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/04/31
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار دکتر خوش اخلاق و باسواد هستند، تاکنون در مدت دو هفته با استفاده از دستگاه های لاغری و رژیم 4 کیلو کاهش وزن داشتم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/04/22
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار دکتر جوان و کار بلدی هستند و با سعه صدر و حوصله کافی تمام مراحل رژیم و نحوه رعایت آن رو توضیح می‌دهند و واقعا با رژیم خوب و کاربردی زمینه کاهش وزن بنده رو فراهم کردند و در کارشون خیلی مهارت دارند جدا از این یکسری دستگاه خوب و کاربردی دارند که خیلی خیلی تاثیر گذار هستش در کاهش وزن نقاط مختلف بدن پیشنهاد میکنم حتما اگر مشکل چاقی و اضافه وزن دارید مراجعه کنید بهشون
1پسندیدنگزارش
ارسال

کارشناس حسن براخاص، کارشناس ارشد علوم تغذیه در شهر بوکان است. مطب کارشناس حسن براخاص در بوکان، خیابان آتش نشانی، بالاتر از پاساژ کاردو، کوچه نارین-2، کلینیک ریکو واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09031848474 تماس بگیرید.

تاکنون 3.9K نفر از پروفایل کارشناس حسن براخاص، کارشناس ارشد علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (4 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس حسن براخاص در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس حسن براخاص فردا 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس حسن براخاص، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس حسن براخاص: بوکان، بوکان، خیابان آتش نشانی، بالاتر از پاساژ کاردو، کوچه نارین-2، کلینیک ریکو
  • تلفن مطب کارشناس حسن براخاص: 09031848474
  • تخصص کارشناس حسن براخاص: کارشناسی ارشد علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل