ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
841
دکتر بهرخ ساعی اصفهانی

بهرخ ساعی اصفهانی

شماره نظام پزشکی: 172858
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان سعادت اباد،جنب خیابان پنجم،پلاک۱۳۸ کیلینیک البرز
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی بهرخ ساعی اصفهانی را داشته است.

نظرات در مورد بهرخ ساعی اصفهانی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر بهرخ ساعی اصفهانی، دکترای دندانپزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر بهرخ ساعی اصفهانی در خیابان سعادت اباد،جنب خیابان پنجم،پلاک۱۳۸ کیلینیک البرز واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22361200 تماس بگیرید.

تاکنون 841 نفر از پروفایل دکتر بهرخ ساعی اصفهانی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر بهرخ ساعی اصفهانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر بهرخ ساعی اصفهانی امروز 9:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر بهرخ ساعی اصفهانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر بهرخ ساعی اصفهانی: تهران، خیابان سعادت اباد،جنب خیابان پنجم،پلاک۱۳۸ کیلینیک البرز
  • تلفن مطب دکتر بهرخ ساعی اصفهانی: 021-22361200
  • تخصص دکتر بهرخ ساعی اصفهانی: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل