ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
884
دکتر بهروز برحق

بهروز برحق

شماره نظام پزشکی: 40527
متخصص طب کار
دکترای حرفه ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

کرج - کرج، بلوار شمس، نبش کوکب غربی برج اسلام
درباره من

انجام اسپیرومتری (تست تنفس) ادیو متری(شنوایی سنجی) اپتومتری(بینایی سنجی) نوار قلب. آزمایشات مورد نیاز. کارت سلامت و معاینات رانندگان. معاینات ادواری کاخانجات. ‌معاینات بدو استخدام

 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی بهروز برحق را داشته است.

نظرات در مورد بهروز برحق

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر بهروز برحق، متخصص طب کار در شهر کرج است. مطب دکتر بهروز برحق در کرج، بلوار شمس، نبش کوکب غربی برج اسلام واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 026-33555122 تماس بگیرید.

تاکنون 884 نفر از پروفایل دکتر بهروز برحق، متخصص طب کار بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر بهروز برحق در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر بهروز برحق فردا 7:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص طب کار ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر بهروز برحق، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر بهروز برحق: کرج، کرج، بلوار شمس، نبش کوکب غربی برج اسلام
  • تلفن مطب دکتر بهروز برحق: 026-33555122
  • تخصص دکتر بهروز برحق: متخصص طب کار/ دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل