ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
765
دکتر بهروز جعفرخانی

بهروز جعفرخانی

شماره نظام پزشکی: د-30857
دکترای حرفه‌ای داروسازی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

کرج - کرج، شهید بهشتى، بین بیمارستان کمالی و بابک
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی بهروز جعفرخانی را داشته است.

نظرات در مورد بهروز جعفرخانی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر بهروز جعفرخانی، دکترای داروسازی در شهر کرج است. مطب دکتر بهروز جعفرخانی در کرج، شهید بهشتى، بین بیمارستان کمالی و بابک واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 765 نفر از پروفایل دکتر بهروز جعفرخانی، دکترای داروسازی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر بهروز جعفرخانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر بهروز جعفرخانی امروز 3:45 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای داروسازی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر بهروز جعفرخانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر بهروز جعفرخانی: کرج، کرج، شهید بهشتى، بین بیمارستان کمالی و بابک
  • تلفن مطب دکتر بهروز جعفرخانی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر بهروز جعفرخانی: دکترای حرفه‌ای داروسازی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل