ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر جاوید مازاراتابکی

جاوید مازاراتابکی

شماره نظام پزشکی: 60795
پزشکی هسته ای
حرفه ای
100%
رضایت (4 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - مطب: پایین تر از میدان توحید-نرسیده به چهارراه ازادی-پلاک 2 (ساختمان پزشکان توحید)-طبقه اول - پزشکی هسته ای سینا
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی جاوید مازاراتابکی را داشته است.

نظرات در مورد جاوید مازاراتابکی

100%
رضایت (4 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک
کیان
1401/12/09
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار انسان شریفی هستن ایشون.وجود اینچنین افرادی انسان رو ب زندگی امیدوار میکنه که همچنان اینچنین افرادی بین ما زندگی میکنند.برای خودشون و تمامی عزیزانشون ارزو سلامتی دارم.بسیار استرس منو کم کردن با علم و دقت جواب میدن.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک
کیان
ویزیت شده
1401/12/08 | مشاوره آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمچقدر یک انسان میتواند شریف و با وجدان باشد.ایشون بسیار پزشک خوب و مهربانی هستند.با دقت گوش میدن و با آرامش پاسخ میدن.از ایشان ممنون هستم.امیدوار خدا ب ایشان و خانواده و عزیزانشان سلامتی بدهد.استرس بیش از حدی داشتم ک کامل با گفت و گو با ایشان برطرف شد.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/09/20
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بسیار خوش اخلاق و دقیق بودند، سیستم بسیار منظم بود و جوابدهی سریع انجام شد.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک
کیان
واقعا انسان شریف و مهربانی هستند.با دیدن و صحبت کردن با امثال ایشان ب زندگی و انسانهای اطراف بیشتر امیدوار شدم.امیدوارم خودشون و عزیزانشون همیشه سالم و سلامت باشند.

دکتر جاوید مازاراتابکی، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر جاوید مازاراتابکی در مطب: پایین تر از میدان توحید-نرسیده به چهارراه ازادی-پلاک 2 (ساختمان پزشکان توحید)-طبقه اول - پزشکی هسته ای سینا واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-66938591 تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر جاوید مازاراتابکی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (4 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر جاوید مازاراتابکی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر جاوید مازاراتابکی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر جاوید مازاراتابکی: تهران، مطب: پایین تر از میدان توحید-نرسیده به چهارراه ازادی-پلاک 2 (ساختمان پزشکان توحید)-طبقه اول - پزشکی هسته ای سینا
  • تلفن مطب دکتر جاوید مازاراتابکی: 021-66938591
  • تخصص دکتر جاوید مازاراتابکی: پزشکی هسته ای|حرفه ای
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل