ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1K
دکتر جعفر فرجی اسپورزی

جعفر فرجی اسپورزی

12 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 3518
کارشناس فیزیوتراپی
87%
رضایت (5 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران ، خیابان شوش ، میدان شهید هرندی ، ابتدای خزانه بخارایی ، بیمارستان ولیعصر
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی جعفر فرجی اسپورزی را داشته است.

نظرات در مورد جعفر فرجی اسپورزی

87%
رضایت (5 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.3
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ا
انصار
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمجناب دکتر فرجی علاوه بر اینکه در کارش واقعن تخصص لازم را داراست رفتار بسیار عالی با بیماران دارد من قبلا به خیلی مراکز فیزیوتراپی مراجعه کردم ایشان بی نظیر و بسیار مهربان و دلسوز هستند و هچنین دستیار ایشان خانم قنبری خیلی شرافتمندانه و دلسوزانه به بیمارانشان خدمت می کنند دمشان گرم
پسندیدنگزارش
ارسال
م
معصومه
ویزیت شده
1402/05/22 | بیمارستان خیریه ولیعصر تهران
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
1پسندیدنگزارش
ارسال
خ
خدیجه
ویزیت شده
1402/03/27 | بیمارستان خیریه ولیعصر تهران
پزشک را توصیه می‌کنمتحت درمان هستم،،برخورد خیلی خوب
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/15
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: پارگی تاندون شانه
دارای مهارت کامل جهت انجام درمان و وقت گذاشتن همراه با متانت، اجتناب از انجام کارهای اضافی که باعث اتلاف وقت و هزینه اضافی برای بیمارنشود و در کل دکتر بسیار عزیز و خستگی ناپذیر.. دعای خیر پشت سرش
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر جعفر فرجی اسپورزی، کارشناس فیزیوتراپی در شهر تهران است. مطب دکتر جعفر فرجی اسپورزی در تهران ، خیابان شوش ، میدان شهید هرندی ، ابتدای خزانه بخارایی ، بیمارستان ولیعصر واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-25015884 تماس بگیرید.

تاکنون 1K نفر از پروفایل دکتر جعفر فرجی اسپورزی، کارشناس فیزیوتراپی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 87٪ مراجعین (5 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر جعفر فرجی اسپورزی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر جعفر فرجی اسپورزی 8 اردیبهشت 8:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس فیزیوتراپی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر جعفر فرجی اسپورزی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر جعفر فرجی اسپورزی: تهران، تهران ، خیابان شوش ، میدان شهید هرندی ، ابتدای خزانه بخارایی ، بیمارستان ولیعصر
  • تلفن مطب دکتر جعفر فرجی اسپورزی: 021-25015884
  • تخصص دکتر جعفر فرجی اسپورزی: کارشناس فیزیوتراپی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل