ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
957
دکتر جعفر مهری

جعفر مهری

شماره نظام پزشکی: 123184
جراحی زیبایی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

کرج - کرج، نبش چهارراه طالقانی، برج طالقانی، طبقه6 واحد103
درباره من

⮜ بیوگرافی

اعمال جراحی درمانی و زیبایی شامل پیکرتراشی، لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی، ماموپلاستی، پروتز پستان، بلفاروپلاستي واعمال جراحی سرپایی

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی جعفر مهری را داشته است.

نظرات در مورد جعفر مهری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر جعفر مهری، متخصص جراحی عمومی در شهر کرج است. مطب دکتر جعفر مهری در کرج، نبش چهارراه طالقانی، برج طالقانی، طبقه6 واحد103 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09394861657 تماس بگیرید.

تاکنون 957 نفر از پروفایل دکتر جعفر مهری، متخصص جراحی عمومی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر جعفر مهری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر جعفر مهری امروز 3:15 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی عمومی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر جعفر مهری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر جعفر مهری: کرج، کرج، نبش چهارراه طالقانی، برج طالقانی، طبقه6 واحد103
  • تلفن مطب دکتر جعفر مهری: 09394861657
  • تخصص دکتر جعفر مهری: جراحی زیبایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل