ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر جهانباز احمدی زاده بغلو

جهانباز احمدی زاده بغلو

شماره نظام پزشکی: 110522
متخصص گوش ، حلق ، بینی و جراحی سر و گردن
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - جیرفت خیابان شهید رجایی ( لرها) کوچه بصیریان ساختمان پزشکان شهریاری طبقه اول
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی جهانباز احمدی زاده بغلو را داشته است.

نظرات در مورد جهانباز احمدی زاده بغلو

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر جهانباز احمدی زاده بغلو، متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن در شهر تهران است. مطب دکتر جهانباز احمدی زاده بغلو در جیرفت خیابان شهید رجایی ( لرها) کوچه بصیریان ساختمان پزشکان شهریاری طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 03443213225 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر جهانباز احمدی زاده بغلو، متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر جهانباز احمدی زاده بغلو در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر جهانباز احمدی زاده بغلو امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر جهانباز احمدی زاده بغلو، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر جهانباز احمدی زاده بغلو: تهران، جیرفت خیابان شهید رجایی ( لرها) کوچه بصیریان ساختمان پزشکان شهریاری طبقه اول
  • تلفن مطب دکتر جهانباز احمدی زاده بغلو: 03443213225
  • تخصص دکتر جهانباز احمدی زاده بغلو: متخصص گوش ، حلق ، بینی و جراحی سر و گردن
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل