ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
829
دکتر جواد حكيمي

جواد حكيمي

شماره نظام پزشکی: آ-537
متخصص علوم آزمایشگاهی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - مازندران امل خیابان هفده شهریور روبروی سازمان تامین اجتماعی ازمایشگاه دکتر حکیمی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی جواد حكيمي را داشته است.

نظرات در مورد جواد حكيمي

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر جواد حكيمي، کارشناس علوم آزمایشگاهی در شهر تهران است. مطب دکتر جواد حكيمي در مازندران امل خیابان هفده شهریور روبروی سازمان تامین اجتماعی ازمایشگاه دکتر حکیمی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 01144221012 تماس بگیرید.

تاکنون 829 نفر از پروفایل دکتر جواد حكيمي، کارشناس علوم آزمایشگاهی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر جواد حكيمي در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر جواد حكيمي فردا 6:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس علوم آزمایشگاهی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر جواد حكيمي، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر جواد حكيمي: تهران، مازندران امل خیابان هفده شهریور روبروی سازمان تامین اجتماعی ازمایشگاه دکتر حکیمی
  • تلفن مطب دکتر جواد حكيمي: 01144221012
  • تخصص دکتر جواد حكيمي: متخصص علوم آزمایشگاهی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل