ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1K
دکتر جوانشیر بیدختی لطف آباد

جوانشیر بیدختی لطف آباد

شماره نظام پزشکی: 8605
دکترای حرفه ای پزشکی
100%
رضایت (1 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - 30متری جی پ142
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی جوانشیر بیدختی لطف آباد را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد جوانشیر بیدختی لطف آباد

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/04/18
پزشک را توصیه می‌کنمبهترین دکتر از نظر کل خانواده بنده بسیار دکتر خوش اخلاق و بسیار دکتر با تجربه ای هستن در تمام زمینه های پزشکی از ایشون بسیار دراین چندین سال عمری ک از خدا گرفتم راضی هستم خدا ب ایشون طول عمر عطا کنن
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر جوانشیر بیدختی لطف آباد، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر جوانشیر بیدختی لطف آباد در 30متری جی پ142 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-66616065 تماس بگیرید.

تاکنون 1K نفر از پروفایل دکتر جوانشیر بیدختی لطف آباد، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر جوانشیر بیدختی لطف آباد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر جوانشیر بیدختی لطف آباد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر جوانشیر بیدختی لطف آباد: تهران، 30متری جی پ142
  • تلفن مطب دکتر جوانشیر بیدختی لطف آباد: 021-66616065
  • تخصص دکتر جوانشیر بیدختی لطف آباد: دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل