ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
807
کارشناس پروين جودي

پروين جودي

شماره نظام پزشکی: م-53888
کارشناسی مامایی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، ابراهیمی، سیامک جنوبی، دوازدهم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی پروين جودي را داشته است.

نظرات در مورد پروين جودي

نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پذیرش۲۴
پروين جودي

کارشناس پروين جودي، کارشناس مامایی در شهر تهران است. مطب کارشناس پروين جودي در تهران، ابراهیمی، سیامک جنوبی، دوازدهم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-33889010 تماس بگیرید.

تاکنون 807 نفر از پروفایل کارشناس پروين جودي، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس پروين جودي در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس پروين جودي امروز 4:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس پروين جودي، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس پروين جودي: تهران، تهران، ابراهیمی، سیامک جنوبی، دوازدهم
  • تلفن مطب کارشناس پروين جودي: 021-33889010
  • تخصص کارشناس پروين جودي: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل