ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
743
دکتر حاجی زاده ولوکلائی

حاجی زاده ولوکلائی

شماره نظام پزشکی: م-36758
مشاوره بارداری، زنان و زایمان، مشاوره جنسی، بلوغ و یائسگی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

بابل ایستگاه کیامگلا ک ایثار 51 پایگاه بهداشتی زینبیه
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حاجی زاده ولوکلائی را داشته است.

نظرات در مورد حاجی زاده ولوکلائی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر حاجی زاده ولوکلائی، کارشناس ارشد مشاوره در مامایی در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر حاجی زاده ولوکلائی در بابل ایستگاه کیامگلا ک ایثار 51 پایگاه بهداشتی زینبیه واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 3274646 تماس بگیرید.

تاکنون 743 نفر از پروفایل دکتر حاجی زاده ولوکلائی، کارشناس ارشد مشاوره در مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حاجی زاده ولوکلائی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حاجی زاده ولوکلائی فردا 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد مشاوره در مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حاجی زاده ولوکلائی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حاجی زاده ولوکلائی: null، بابل ایستگاه کیامگلا ک ایثار 51 پایگاه بهداشتی زینبیه
  • تلفن مطب دکتر حاجی زاده ولوکلائی: 3274646
  • تخصص دکتر حاجی زاده ولوکلائی: مشاوره بارداری، زنان و زایمان، مشاوره جنسی، بلوغ و یائسگی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل