ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
815
دکتر حامد علی اقدمی

حامد علی اقدمی

شماره نظام پزشکی: 208127
دکترای حرفه‌ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - شوط.بیمارستان شهدا
درباره من

فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حامد علی اقدمی را داشته است.

نظرات در مورد حامد علی اقدمی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر حامد علی اقدمی، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر حامد علی اقدمی در شوط.بیمارستان شهدا واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 04434277495 تماس بگیرید.

تاکنون 815 نفر از پروفایل دکتر حامد علی اقدمی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حامد علی اقدمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حامد علی اقدمی امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حامد علی اقدمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حامد علی اقدمی: تهران، شوط.بیمارستان شهدا
  • تلفن مطب دکتر حامد علی اقدمی: 04434277495
  • تخصص دکتر حامد علی اقدمی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل