ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
907
دکتر حانیه حمل کاری

حانیه حمل کاری

شماره نظام پزشکی: 153044
قلب و عروق
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تبریز - خیابان 17 شهریور جدید , روبروی بستنی وحید , ساختمان 111
درباره من

دارای بورد تخصصی از مرکز قلب و عروق شهید رجایی تهران

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حانیه حمل کاری را داشته است.

نظرات در مورد حانیه حمل کاری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر حانیه حمل کاری، متخصص بیماریهای قلب و عروق در شهر تبریز است. مطب دکتر حانیه حمل کاری در خیابان 17 شهریور جدید , روبروی بستنی وحید , ساختمان 111 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 041-35552995 تماس بگیرید.

تاکنون 907 نفر از پروفایل دکتر حانیه حمل کاری، متخصص بیماریهای قلب و عروق بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حانیه حمل کاری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حانیه حمل کاری فردا 11:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای قلب و عروق ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حانیه حمل کاری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حانیه حمل کاری: تبریز، خیابان 17 شهریور جدید , روبروی بستنی وحید , ساختمان 111
  • تلفن مطب دکتر حانیه حمل کاری: 041-35552995
  • تخصص دکتر حانیه حمل کاری: قلب و عروق
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل