ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.4K
دکتر حانیه سبزکار

حانیه سبزکار

8 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: ف-5819
کارشناسی فیزیوتراپی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

کرمان - خیابان جهاد،کوچه جهاد۲،ابتدای کوچه،فیزیوتراپی دی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حانیه سبزکار را داشته است.

نظرات در مورد حانیه سبزکار

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر حانیه سبزکار، کارشناس ارشد فیزیوتراپی در شهر کرمان است. مطب دکتر حانیه سبزکار در خیابان جهاد،کوچه جهاد۲،ابتدای کوچه،فیزیوتراپی دی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 034-32440107 تماس بگیرید.

تاکنون 1.4K نفر از پروفایل دکتر حانیه سبزکار، کارشناس ارشد فیزیوتراپی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حانیه سبزکار در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حانیه سبزکار 11 فروردین 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد فیزیوتراپی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حانیه سبزکار، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حانیه سبزکار: کرمان، خیابان جهاد،کوچه جهاد۲،ابتدای کوچه،فیزیوتراپی دی
  • تلفن مطب دکتر حانیه سبزکار: 034-32440107
  • تخصص دکتر حانیه سبزکار: کارشناسی فیزیوتراپی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل