ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
853
دکتر حسن عظیمی

حسن عظیمی

شماره نظام پزشکی: 59236
متخصص پیشگیری
پزشکی پیشگیری
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، بزرگراه باکری، بزرگراه آبشناسان غرب (نیایش)نرسیده به فلکه اول شهران پلاک ۳۷
درباره من

دکتر حسن عظیمی ۲۷ سال سابقه پزشکی متخصص پزشکی پیشگیری هستم و در زمینه پیشگیری از پیری زودرس ، و جوان سازی  فعالیت می کنم

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسن عظیمی را داشته است.

نظرات در مورد حسن عظیمی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر حسن عظیمی، متخصص پزشکی اجتماعی در شهر تهران است. مطب دکتر حسن عظیمی در تهران، بزرگراه باکری، بزرگراه آبشناسان غرب (نیایش)نرسیده به فلکه اول شهران پلاک ۳۷ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-44315320 تماس بگیرید.

تاکنون 853 نفر از پروفایل دکتر حسن عظیمی، متخصص پزشکی اجتماعی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حسن عظیمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حسن عظیمی امروز 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص پزشکی اجتماعی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حسن عظیمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حسن عظیمی: تهران، تهران، بزرگراه باکری، بزرگراه آبشناسان غرب (نیایش)نرسیده به فلکه اول شهران پلاک ۳۷
  • تلفن مطب دکتر حسن عظیمی: 021-44315320
  • تخصص دکتر حسن عظیمی: متخصص پیشگیری / پزشکی پیشگیری
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل