ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
4.6K
دکتر حسن مؤذن رضامحله

حسن مؤذن رضامحله

27 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 66667
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی ایمپلنت زیبایی جراحی
71%
رضایت (3 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

رود سر - رودسر خ انقلاب-جنب داروخانه سلامت.مجتمع پارس طبقه چهارم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسن مؤذن رضامحله را داشته است.

نظرات در مورد حسن مؤذن رضامحله

71%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
3.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.3
مهارت و تخصص پزشک
3.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام پزشک خیلی با حوصله وبادقتی هستند من از کارشون راضیم
پسندیدنگزارش
ارسال
ر
ریحانه
ویزیت شده
1402/04/06 | مطب دکتر حسن مؤذن رضامحله
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چیز خوب پیش رفت سرعت عمل در ویزیت و معاینه عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ش
شیلا
ویزیت شده
1401/12/01 | مطب دکتر حسن مؤذن رضامحله
پزشک را توصیه نمیکنمسلام...من به دلیل معاینه و ترمیم یکی از دندونهام مراجعه کردم متاسفانه دکتر به جای معاینه دندون مورد نظر شروع به معاینه ایمپلنت‌های جدیدی که هفته ثچقبل و نزد جراح فک و صورت انجام داده بودم و هنوز بهبودی حاصل نشده نمودن علی رغم مخالفت من...و اصلا وقتی برای معاینه دندان خراب نزاشتم ...تهشم گفتن نمیتونن کار ترمیم انجام بدم و منو ارجاع دادن به همون جراح ایمپلنت...کاملا واضح بود که ناراحت شدن که چرا پیش ایشون ایمپلنت انجام ندادم..‌عقل حکم می‌کنه همون‌طور که آدم برای انجام بوتاکس و کارهای زیبایی پیش متخصص پوست می‌ره نه دکتر معمولی یا هر دوره دیده ای..‌برای انجام ایمپلنت هم پیش جراح فک برم...در هر حال دوستان ایشون ظاهرا کار ترمیم دندان هم انجام نمیدن ...چون منو جواب کردن ...ضمن اینکه بی جهت ایمپلنت‌های جدیدمو دستکاری کردن و لثه م ملتهب و دردناک شد...کاری که جراح خودم انجام نداد...متاسفم اصلا پیش ایشون مراجعه کردم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر حسن مؤذن رضامحله، دکترای دندانپزشکی در شهر رود سر است. مطب دکتر حسن مؤذن رضامحله در رودسر خ انقلاب-جنب داروخانه سلامت.مجتمع پارس طبقه چهارم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 013-41628408 تماس بگیرید.

تاکنون 4.6K نفر از پروفایل دکتر حسن مؤذن رضامحله، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 71٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حسن مؤذن رضامحله در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حسن مؤذن رضامحله فردا 3:05 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حسن مؤذن رضامحله، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حسن مؤذن رضامحله: رود سر، رودسر خ انقلاب-جنب داروخانه سلامت.مجتمع پارس طبقه چهارم
  • تلفن مطب دکتر حسن مؤذن رضامحله: 013-41628408
  • تخصص دکتر حسن مؤذن رضامحله: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی ایمپلنت زیبایی جراحی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل